Separera namn med ett kommatecken.
Köpt !
Ja jättegärna ! Tack !
Tjena :) hon har haft android tidigare :)
Gör en liten chansning här nu :) min dotters telefon gick sönder ikväll . Hon är 5 år och skulle behöva något väldigt enkelt ! Just nu inte så...
Pris ?
Swishade du till ett av numren som dom varnat för nu ?
TS kan du absolut lita på ! 100 % !
Gick ju superbra med iPhone laddare ! Söker även efter en sladd till dottern och då är det en Samsung snabb laddare som sökes :) USB c till usb c...
Ja för fan ! Det kör vi på ! Återkommer i pm
Har du original och det funkar som snabbladdare ? Hur mycket vill du ha ? :)
Vad vill du ha för din som är i original ? :) med frakt :)
Skicka funkar absolut :) vad tänkte du för pris ? :)
Söker en snabbladdare till iPhone ! Själva sladden ! Usb c till Lightning :) behöver en akut ! :) kom med förslag :)
Tack för tipset !
Söker en surfplatta ! Kom med förslag ! Max 1400 kr ! Samsung eller iPad att föredra !
Bjuder 600 kr inkl frakt
Letar efter en Max modell ! Typ xs Max och upp till 14 PRO Max ! Kom med förslag så ska vi nog kunna hitta en deal som passa oss båda :)
Lägger ett bud på 3700 kr plus frakt :)
Är allt original på den? Alltså inget bytt på den ? :)
Köper gärna en iPhone 13 ,14 ! Helst PRO men vanlig funkar
Söker ett par gen 1 eller 2 ! Måste vara original och fungerande ! Kom med förslag !
Letar omgående en xs Max ! Bara denna modellen :) kom med förslag så löser vi något :)
Letar efter en Samsung telefon till min kusin ! Så kom med förlag ! Max 1500 kr !
Letar omgående efter en iPhone xs Max då sambon inte gillar sin mindre xs ! Kom med förslag då kan vi säkert komma fram till något :) endast hel...
Jag tänkte på båda två faktiskt :) ja gör gärna det :)
Tjena ! Funka högtalarna som dom ska ? alltså ljudet är högt
Köpte en Samsung 21 FE av Fredrik som skötte leveransen perfekt ! Allt var som utlovat !
1400 plus frakt
Är skärmen bytt ?
1200 + frakt
1000 + frakt.
Bjuder 800 kr + frakt
Bjuder 600 kr !
Köper gärna en Oneplus nord ! Kom med förslag :)
Köper en till en arbetskamrat omgående ! Kom med förslag så swishas det ! Bara Max modellen !
Har laddat med mitt Handelsbanken ett par gånger nu och här funkat utan avgifter !
Allt har sitt pris ;)
Tack :)
Skulle du ångra dig får du gärna hojta till :)