Separera namn med ett kommatecken.
Tjoo Misstänkte att den var för gammal. Hade gett upp det där.. men man kanske skulle införskaffa sig en nyare dongel. Kan ju vara smidigt om...
jupp det stämmer... så efter man har lyssnat klart så kan man plugga in den i laddaren någon gång ibland. själv kör jag den mest i bilen. Men det...
Tycker faktiskt att det är väldigt bra ljud i den, märker ingen skillnad när jag byter ut mot en fast kabel. Men som sagt måste man ladda den...
Själv kör jag denna: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=550834 som blåtandspuck :-) Fungerar fint både till hemmastereon, bilstereon och även...
okej, den var inte så svår :-) har velat runt en del på inställningar/ ljud& visning. där kan man ju ställa in det mesta, tex meddelande signal...
När jag har på ljudlös så får jag mobilen att vibrera när någon ringer, men inte vid sms. Har jag missat någon inställning?
Gött, en sån här app har jag saknat. Måste testas!
Någon som testat tony hawk pro skater 2? För mig flyter spelet men grafiken är jätte skum, samt att det låter som högtalaren skulle vara spräckt....
Jag sitter och tankar ner lite saker från market. Ofta får jag: det gick inte att hämta. Kan denna denna mjukvara vara boven? har aldrig får det...
I APK:n ligger det ju med en GPS-fix (Jupiter) Är det nått att ha? Någon som testat och har nått positivt att säga? Edit: Testade att välja...
Gött, nu har man uppdaterat mjukvaran i sin telefon för första gången =) Installerade om kies (ver. 1.5.1) fast det fungerade inte ändå först.....
Ok, tack =) Den rutan lär man inte missa =) Håller på att ominstallerar kies så får vi se om det går bättre..
Mjo, jag förstod hur jag skulle göra. Bara det att det inte händer så mycket. Och det framgick inte vart man skulle se texten testmode on. Så jag...
Kan ingen svara på denna enkla... Vart ska man se testmode on? trycker jag ctrl+alt+u+p så händer inte så mycket förutom att kies-fönstret inte...
Vart ska man se testmode on? trycker jag ctrl+alt+u+p så händer inte så mycket förutom att kies-fönstret inte är maximerat längre.. Efter ändring...
Det här verkar vara ett väldigt smidigt sett att uppdatera sin mjukvara och är sugen att testa detta på min annars orginal SGS. Av vad jag läst...
Vi testade med gps test där man ser signalstyrkan på satelliterna. Trianguleringen fungerar väl inte ens i orörd stock firmware? Hur som...
Min SGS har fungerat hyfsat här i sverige. Men under förra vecka var jag på mc semester ner till Österrike. Tror ni GPSen fungerade? Nää.. =( en...
Satt här vid datorn men en öl och folk höll på att messa en massa... fan va jobbigt tänkte jag, dra fram mobilen hela tiden och pricka rätt på...
Ok, kan tänka mig att det är nått sånt. Går jag in på bluetooth-enheter och på mitt headset där så finns det en flik tjänster: Denna...
Funktionen du nämner hade jag missat att testa! Kollade nu.. men vet inte om jag tycker att det var så bra. När jag går in på sök POI -> Google...
Jag har en liten fråga ang. MW600 till dator. Hade en gammal dongel liggande (billionton) typ en sån här:...
Fin app som kan vara smidig att ha till hands! dock får jag Force close på min galaxy s när jag zoomar in för mycket eller om jag har flyttat...
När jag sett att den tappat satelliter så har det varit i programmet gpstest. Då har jag varit stillastående. Då hittar han tillbaka till min...
Jag har inte heller gjort något med mjukvaran i min SGS och och GPS:en fungerar tillfredsställande för mig iaf. Inte lika bra som tidigare mobiler...
Fick min mw600 idag =) Gillar den, har dock några funderingar. Mitt syfte med den är till stor del att ha den liggande i handskfacket, kopplar...
Gött =)
Fan skulle jag snubbla in på den här tråden för :p Blev ju nyfiken på vad MW600 var för nått så jag kikade lite på prisjakt. 24.se hade ju ett...
...
vill inte roota utan jag håller ut tills det kommer en uppdatering från samsung. blir det inte bättre då så blir det nog att kolla närmare på...
Jag kör min SGS med org.mjukvara, och efter en omstart samt några öppnade program så är minnet redan nere i ca30-60mb. Att det måste vara så.. :(...
jo, det har den. för mig har den dock fungerat bra, peppar peppar. när åker enligt en rutt och ser dom små ikonerna som är pois så borde man ju...
Jag håller med er som inte är helt tillfredsställda med gpsen. Den är inte lika bra som den gamla htc magic som jag hade förut. Men jag vill bara...
Och jag tyckte att jag hade ställt in den på att navigera till några hundra meter förbi kameran. Men jag kanske minns fel, det var här om veckan....
Fartkameror förljer med automatiskt i senaste programvaran 2.6.1. Jag testade att åka förbi en kamera och den visades som en röd prick i...
Jag laddade ner gps test och knallade precis ut för att testa efter att jag läst ditt inlägg. Blev ju lite nyfiken. Tog någon sekund för min...
Jupp, fungerar fint för mig. Det var ett konstigt felmeddelande. Har du tillräckligt med utrymme på kortet?
Min med..
Ni som kollar på film... flyter det på riktigt bra? För mig tycker jag att när nått är i rörelse..tex en bil som kommer åkandes så hackar den fram...
Det är normalt att de blir varma. Det brukar tom. stå i instruktionsböcker att prylarna blir väldigt varma men att det är normalt beteende. Det...