Separera namn med ett kommatecken.
Nej!
det är även när man inte har 3g utan kör via 2g datanät!
Den kommer!!! :) men jag fattar inte varför det är sånt skrii efter 2.3 2.4...? hdhn funkar ju utmärkt med 2.2! eller? min funkar i allfall...
samma här, å jag har inga appar som kan kontrollera vibration, inte som e igång varjefall... skit skumt!
Jag kan inte komma på att jag haft ett enda problem med min DHD, Och även om det skulle finnas några små fel så finns det alltid en å annan ROM...
Lust att berätta vart du hittat sense skinnet? funderar starkt på att byta tillbaka till sense som man kan få det att se ut sådär!! :)
hmm.. skumt. pröva starta om telefonen efter varje steg du gör, jag gör alltid så och det brukar minimera problemen!
Kolla in dena tråden --> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=737778
Lånar den här tråden lite! Måste man betala igen nu när den nya versionen av Lpp kommer?
det går inte att få root med orginal 1.72 men med 1.32 går det hur bra so helst, men då lär du downgrada, om du har uppdaterat de vill säga! å...
ta ur batteriet å stoppa i det igen, tryck in volym ner samtidigt som du startar telefonen, då kommer du till fastboot, kör...
Vad heter klockan?
det räcker ju inte med att bara ha programmet på telefonen, du lär ju starta det och först köra temp root å sen perm root!!!!!!!!!!!!!
http://android.modaco.com/content/htc-desire-hd-desirehd-modaco-com/320722/19-nov-r14-visionary-one-click-root/ ladda ner detta program å...
Navigatorn är kvar, och utan sense ganska mycket bättre, jag får nog ut 5-6 timmar mer! Och någon 2.3a vet jag inget om, väntar tills HTC...
Om du lägger in det på kortet laddar du ner en appinstaller, och bara installerar! Men som jag skrev så är det mycket lättare att bara skicka...
QQplayer spelar många format! Lägg in filmen på SD kortet så hittar spelaren filmen själv! Sent from my Desire HD using Tapatalk
1: det som jag tycker är enklast är att skicka apk filen via bluethooth så sen när du klickar på den så installeras den på en gång i stället för...
Wipe data/factory reset
Man ska inte stirra sig blind på quadrant scores.. har inte heller mer än 1800 i score, ligger på ca 2500 när jag över klockar till 1,5 ghz.....
Va gjorde du när du "stängde ner lite klumpigt" då? Sent from my Desire HD using Tapatalk
Starta alltid om telefonen det första du gör! Brukar lösa dom flesta problem, förmodligen har någonting låst sig! Sent from my Desire HD using...
tti.nu godkänner inte utorrent 3.0 så då blir den appen värdelös för mig, är det någon som vet varför det inte funkar med tidigare utorrent...
Efter som bootloadern inte är knäckt så kan man inte byta kärna, utan romen lägger sig på SE:s kärna. Och på grund av det så blir det ingen äkta...
Låter onekligen som att vibratorn är trasig och det går på garantin! Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag har rootat och kört in senaste revolution romen och det förbättrade kameran mycket, speciellt i mörker! Men led i fokus vore riktigt bra!...
Trodde du menade att du satt med orginal 1.72 med root! de hade vart märkligt! :D
Ett tips är att rensa ALLT från orginal launchern, alltså ta bort widgets och ikoner från hemskärmarna, annars finns det risk att det drar...
hahaha okey? lite svårt att se vad som händer när jag inte sitter med din telefon framför mig, men funkar det så funkar det..! Nån...
har du 1.72 så lär du downgrada, de e inte så svårt faktiskt. Ladda ner denna filen-->...
Låter som du får göra en fabriksåterställning i fastboot! stäng av telefonen helt, gå in i inställningar/program/och bocka ur snabbstart, stäng...
Om jag alltså kör in en annan kernel än den som följer med romen så försvinner kamera fixen?? :S jag har 1.52ghz Buzz 1.1.4 Kernel
Sense ligger i telefon minnet å inte på sd kortet! men har du root å recovery? för jag tog bort en massa backups som jag gjort i recovery å...
Bumpar denna! Vill också gärna veta! :p Sent from my Desire HD using Tapatalk
Snälla kan alla diskutera i fråge tråden?? Så vi håller denna tråd fri från massa trams! Svårt att bedöma när man måste scrolla upp å ner. Hela...
Jo jag vet. Men den riktiga frågan har vi ju redan svarat på, å då började vi spåna på det här istället! :D Sent from my Desire HD using Tapatalk
Då måste det ha vart någon annan launcher, kommer ihåg att det va ett jävla strul med den i alla fall. lagg hela tiden... tror det va en apk...
Samma här. Jag har ca 800mb kvar av 8gb. Och har inte heller mycket på kortet tycker jag. Kan ju vara om man spelat in HD video.. det tar nog...
Så lite så! :) jag vet ju själv hur det va när jag va ny med allt detta! Hade jag inte fått hjälp av folk här så hade jag haft en rykande...
Bättre mottagning å bättre batteritid! och om man kör en radio som inte är helt i synk med den rom man kör in kan det försämra batteri tiden å...