Separera namn med ett kommatecken.
Apple Watch 4 44mm LTE svart stål säljes, skicket är ua. Inte en repa. Med låda och papper samt Apple Care. Inköpt i maj månad. WatchOS 6 är...
Samsung Galaxy s10+ 512gb i nyskick säljes, färgen är ceramic black. Skärmskydd samt skal har använts sedan dag ett. Komplett med box, tillbehör...
En OnePlus 7 Pro 12/256 i nyskick säljes. Komplett med emballage och tillbehör samt kvitto från Webhallen. Kan skickas mot förskottsbetalning....
En svart Samsung Note 9 512 mb olåst säljes. Inköpt från Webhallen 190201 och kommer med emballage samt kvitto. Led view cover samt Whitestone...
Använts under någon månad. Skicket är mycket bra. Finns i Stockholm. Pris 250 kr plus frakt.
Pitaka MagCase i toppskick säljes. Använts under max en vecka. Finns i Stockholm. Pris 275 plus frakt.
Köper Google Pixel 2 XL gärna 128 gb versionen men 64 gb kan vara ok. Bör vara köpt från Clove så att ev garantiärenden kan hanteras smidigt. Pm:a...
Mycket fin iPhone X 256 gb silver (olåst) säljes. Apple Care har köpts till telefonen. Skärmskydd samt baksidesskydd har använts sedan första...
Är det någon som lyckats få igång Google Assistant på S9:orna?
Måste fråga: Är det fler som har problem med att skärmen inte svarar på touch i ytterkant? Exempelvis kan jag inte spela Minecraft med min son på...
Jag använder squeeze funktionen i min Pixel 2 Xl i väldigt stor utsträckning. Skönt att slippa säga "Ok Google" vilket för mig lätt grötar ihop...
Hej! Sitter idag med en Pixel 2 XL vilken jag är relativt nöjd med. Från min Note 8 så saknar jag skärmen, trådlös laddning, S Pay samt att jag...
Vad säger ni efter lanseringen av S9+? Ska man fortfarande välja Note 8? Personligen känner jag inte att spec bumpen, i form av processor, samt...
Mycket fin Samsung Gear S3 Frontier. Komplett med emballage samt en extra ladd-station. Pris 1900 kr
Jag har stora problem med mms-funktionen i min s8. Eller rättare sagt det går varken att skicka eller ta emot mms, detta oavsett om wifi är...