Separera namn med ett kommatecken.
Mjo det är sant. Vore intressant om man kunde testa/känna på den då jag är sugen på att köpa den. Får se om jag kan få se den i verkligheten när...
Tror inte de missat utan valt denna implementation för "wireless charging". Om den biten skulle ligga i en "nedre" del som inte flyttas hade...
Visst är det så. Tror det kan vara bugg eller att fingeravtryck är "smetat" över den etc. Bra ändå att det uppmärksammas och gjorde ju att man...
Testade själv, användes face unlock så såg till att inte visa "nyllet". Hur jag än gjorde kunde jag ej låsa upp med andra fingrar elles knogar....
Jag använder Curve dagligen så har blivit över 60 köp via det. Har mitt privata kort, gemensmma med sambon samt kreditkort och ett för jobb i det....
Om du ställer kameran i ett stilla läge så du har några objekt kanske 20-40cm bort och väljer mellan de olika så zoomar/croppar den bort en hel...
När du öppna kameran så är det högst upp mellan blixt och timer. 4:3 är dock tulla sensorn så rekommenderar det eftersom "full view" zoomar in en...
Måste vara en befrielse. Skönt för dig.
Ahh ok. Stort tack för info. Hoppas det kommer inom en inte alltför lång tid. Skickade även en tweet och mail till dem om det förra veckan.
Låter ju inte fel. Får man fråga vart du läste det? Är själv intresserad av all info.
Låter inte fel, synd att man har Skandia själv. Kanske ska skaffa Revolut premium så man kan använda det.
För 2, se still så att du inte har Spotify in "Battery optimization" som optimize. Jag stängde av(Do not opimixe) det och min syns normalt i...
För er som vill "se" det: Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder] Videon är här: [MEDIA] View:...
OnePlus 6T 8/256GB Midnight Black [ATTACH] [ATTACH]
Du får gärna lägga upp lite bilder. Hade varit riktigt trevligt.
Batteriet är något som för mig är viktigt. Jag laddar nu minst 1 gång per dag och ibland "stödladdar" jag lite för att vara säker. FP i skärmen...
Det var inget speciellt utan vi får en T-Shirt, hämta telefon idag istället för nästa vecka samt 250kr att köpa tillbehör eller vad du vill för om...
Var precis inne och hämtade min "Semi-special" för oss som missade Limited edition. Var ganska lugnt ändå. En del folk längst in där de visar upp...
Så vi skall skicka PM i massor till dig ;) Skämtåsido jag hade nog blivit mer taggad om det var bra saker men, ja, risken finns för att det är en...
Gör gärna det. En bild eller så från kön/platsen hade varit trevligt. En annan jobbar så kliver förbi butiken vid 18-snåret.
Ska bli intressant att se hur den ser ut och vad som ingår jämtemot den "Ettplus special" vissa av oss får(inkl mig själv) som inte fick "Ultimate...
Gboard då jag hade massor med problem när jag använde SwiftKey och dubbla språk. Har för övrigt 3 språk som jag skriver med. Detta fungerar bättre...
Generellt sett ja. Kan beroende på distributionskanaler ta en dag extra om inget oförutsett händer.
Om du läser inlägget ovan så ser du att det är ett erbjudande för oss som bokade limited edition men inte fick den.
Kommer kanske skaffa en OP6T men tycker ändå Mate är mer intressant för recension. OP6T är mer föremål för; "Test: Vad skiljer OP6 och OP6T i...
Är ruskigt intresserad av denna i utförande 8/128 eller 8/256. Dock är kravet att det är Global varianten för alla band, FW flashar jag själv....
Sista jag fick var i slutet av September. De sista, kanske 4, var om personliga vänner. Vilket mål mat är viktigast, hur ofta äter du etc. Inget...
Rullar också Narva utan problem och gillar verkligen smidigheten att byta app.
Har exakt samma, ska hämta min på fredag i deras butik på Hötorget som de utlovat. Tror inte det är problem då telefonerna anlände, om jag räknar...
8+256GB från Webhallen med gratis skal som jag inte tackar nej till.
Anävnder mitt dagligen och riktigt nöjd. Lite synd att man inte kan använda det för att betala Netflix/Spotify för lite extra cash back. Den...
Är sjukt sugen på att köpa/beställa en. Överlag en contender till årets möbel helt klart.
Funderar på att hoppa på tele2 inom närmaste dagarna. Når inte 20GB om dagen men alltid trevligt att kunna använda det utan oro, då jag nu ligger...
Ja hos Hallon gör jag det tyvärr men så är det. Får snåla lite i början bara eller kanske blir kvar på 10GB. Tack för "remindern" i alla fall.
Snittar 11GB per månad och detta med WiFi på jobbet. Blir en del man kollar på väg till/från jobbet.
Då du rör dig mest i Stockholm är operatören mindre viktig då täckning fungerar ungefär lika bra. Har haft Tele2, Vimla och nu Hallon under...
Stötte på patrull då jag testade att betala Spotify. Då kortet känns av rom brittiskt vill den att jag byter land eftersom mitt kort inte är samma...
Fick mitt kort igår och har fungerat bra på de 3 köp jag gjort. Pengarna drogr från mitt Skandiakort som jag kopplade till det. Blir att testa...
När den pausar, om du kollar notifikationsfältet ligger Spotify där? Om inte så är det Doze som pausar. Det är en bugg jag fått på flera telefoner...
Intressant helt klart. Man undrar ju dock lite över hur säkerheten är då det är ett företag, inte bank etc. Tänker om man länkar sitt kort, hus...