Separera namn med ett kommatecken.
Jag trotsade lagligheten och köpte en sådan då det verkar vara alldeles för mycket att hålla reda på med regler osv. Till mitt bruk och där jag...
Blev en Zero8 istället.
Köpte en S20+ av mig. Toppentrevlig, bra kommunikation och blixtsnabb betalning. Rekommenderas varmt!
Såld till @gooner
PM
Nej det finns inga krav på blinkers eller någon speciell typ av broms på en klass 2 moped. Däremot ska den vara trafikförsäkrad. Som sagt, det...
Borde inte typ M365 pro klassas som moped klass 2? Det betyder att får framföra den på vanligt B-körkort?
Okej tack, lagarna bekommer mig inte så mycket om jag ska vara ärlig (tycka vad man vill om det) men så är det. Det är viktigare att den är stark...
Tja! Är lite i tankarna att köpa någon form av elscooter istället för att skaffa mig en ny cykel. Användningsområdet kommer troligen endast vara...
Finns denna kvar?
S20 Ultra SD865 [ATTACH] [ATTACH]
Jag får tacka för erbjudandet men jag får nog avböja.
Säljes en styck S20+ i toppenskick, förmonterat skärmskydd sitter kvar och skal är alltid använt. Cosmic Gray Exynos Kvitto finns, köpt i Mars...
Hur länge håller budgivning på?
Ja precis, det har redan hänt mig men det var mitt eget fel. Kör du utan när det lossnar eller köper du annat?
Använder ni skärmskydd? Det förmonterade eller något annat?
Vart är är s20+ köpt?
Hur går det med denna? Några framsteg?o_O
Jag trodde det samma, beställde samtidigt som @Menno och han fick visst sin leverans om än efter lite frågor och funderingar ... Dom höll på mina...
När man frågar dom så är det alltid HK varianten men även där ljuger dom tydligen. Dom strulade grymt mycket med mitt köp av en Ultra så jag...
Kotte up close
Detta är inget unikt för just Oneplus och dess kamera att du kan se IR signalen från ex en fjärrkontroll . Detta går med de flesta telefoner och...
Vad söker du? Jag ev något.
Bilder?
Sådan var jag, jag hade haft min i ett par dagar utan att märka något. Jag kollar inte speciellt mycket film eller serier i telefonen eller dylikt...
VoLTE med vilken operatör?
Inställningar->Biometrik och säkerhet->Ansiktsigenkänning->Stanna på låsskärmen
En sådan fick jag med i typ mitten på förra veckan. Jag tyder den som att den skickats från HK till UK. Jag antar att du inte fått något...
Jag hade dessa problem, lämnade tillbaka den då det känns tveksamt att dessa bekymmer går att åtgärda med mjukvara. Vet ej om detta stämmer.
Det var ett tag sedan den dök upp hos flera ÅF med förhandsbok. Mistore har både 10 och 10 pro i lager för skeppning omg. För övrigt i Sverige...
Jag tror också att det skeppas från HK till UK och sedan till Sverige, annars skulle det inte vara så mycket hemligheter med att lämna ut...
Är inte ute efter att förstöra men du har inte skrivet något om bud i annonsen och @chrippe7 har ju lagt det du begär, borde vara sålt där. Kan ha...
Låter vettigt men jag lämnade åter den till Webhallen idag. Möjligen att jag köper en igen om problemen avhjälps i framtiden med uppdateringar.
Vilken variant av Ultran köpte du?
Jag tar tillbaka mitt uttalande ang detta, har dessa bekymmer med min. Kollade förmodligen för dåligt. Både black crush och grön skärm som...
Fan va surt att tappa den och det precis innan den ska skickas in för service för ett helt annat problem. Hoppas att dom är bra att ha med att...
Ja, detta foto är faktiskt med nån GCam variant jag hittade. Stock kameran är snarlik men denna blev något bättre.
Det finns helt klart potential i kameran!
Vad blev det?!o_O
Några random testbilder