Separera namn med ett kommatecken.
Jag och mitt ex är på jakt efter någon smidig lösning för att hantera gemensamma utgifter för barnen, tex ytterkläder, hårklippning,...
1. Apple iPad Mini (2021) Wifi 64 GB Rymdgrå Skärmskydd och fodral har varit på sen jag köpt den. Köpt på Elgiganten 29 april 2022. Billigast på...
Xiaomi Mi Tv Stick - Streaming & Mediaspelare - Webhallen.com 500kr för båda + frakt
Oanvänd all-in-one (AIO) vattenkylning, Fractal Design Celsius+ S28 Prisma köpt från Webhallen som fyndvara (klass 1), har bara monterat fläktarna...
Anker PowerConf S3, 700kr + frakt [ATTACH]
Såg att det fanns en tråd för runt 1000kr, men jag letar runt det dubbla. Ena sonen har en gammal kina-telefon som inte riktigt hinner med längre...
Garmin Vivoactive 3, svart. 1000kr [ATTACH] [ATTACH]
Sonos Beam, svart. Inkl kablar, men ingen kartong. Så skickas inte. Finns i Växjö, och kan ev mötas upp inom en 10 mils radie eller så. Pris: 3500kr
Kvarkvarande spel ligger nu på Tradera, kan inte sätta titeln till avslutat då dialogen hamnar bakom reklamen. Säljer av våra fysiska utgåvor av...
Rensar ut lite saker som inte används här hemma: Samsung Galaxy Buds (första generationen), svarta. 700kr + frakt GoPro Hero New Osäker på vad...
2000kr, finns i Växjö. Har inte orginal-kartong kvar, så skickas helst inte. Men kan kanske hitta något att skickas i om det så skulle behövas....
2300 inkl frakt. Bara haft den en vecka eller två, så nyskick. Sitter skärmskydd på och 2 extra följer med. Svart (ej LTE) Köpt på amazon(de)...
Har just nu både en Garmin Vivoactive 3 (min "gamla" trotjänare) och Samsung Galaxy Watch 42mm och velar lite vilken jag vill ha kvar. Enda...
Galaxy Buds, svarta eller vita (föredrar svarta) köpes. Antingen oöppnad kartong, sparsamt använda eller använda men noggrant rengjorda. 800kr...
Har en dator över (enbart dator, ingen skärm eller tillbehör) som inte används. Skickas ej, blir för krångligt. Finns i Växjö och kan ev....
Använder den för lite, så bättre att försöka sälja den. Microsoft Surface Pro 4 i5-6300U 2.4Ghz, 8gb ram, 256gb hd. Signature type cover, penna,...
Behöver en eller ett par surfplattor för väggmontage för att styra hemautomationssystemet och sonos primärt, har tidigare haft en ipad 2 som inte...
Vi gör ett nytt försök, då ingen av de som var intresserade hörde av sig. OnePlus 5T 6gb/64gb, med ett Sandstone Case och då givetvis laddare och...
Högsta bud just nu: 2200kr av Millwad. Vi kör till måndag kväll 21:00 ________________________ OnePlus 5T 6gb/64gb, med ett Sandstone Case och då...
Vi gör ett nytt och sista försök. Har en Smart Things Hub (v3, senaste) som bara är öppnad och testad. Är lite mer meck att komma igång då man...
Jag lyckas då inte :) https://www.amazon.com/dp/B07741S7Y8/?tag=swedroid-20 [IMG] [IMG]
Köpte en från UK, men lyckas inte konfigurera den. Enligt smarta människor på nätet verkar de kanske ha börjat med regionslåsningar, men verkar...
Funderar på att uppgradera ena sonens telefon, då han tar en del bilder och spelar lite tyngre spel än vad han gjorde tidigare (har en billig...
[ATTACH] Vi kan väl börja bud på 100kr + frakt
Funderar på att uppgradera till en Chromebox 3. ASUS CHROMEBOX2-G086U / Celeron 3215U / 4GB / 16GB SSD M.2 1800kr inkl frakt.
Funderar på att skaffa en billigare chromebox till barnen (inte chromestick), någon som har en av de billigare modellerna liggandes i någon...
Gör ett nytt försök då jag inte fålt sålt den än. Microsoft Surface Pro 4, i5/8gb/256gb med penna och signature edition (grått) tangentbord samt...
Surface Pro 4, 8gb/256gb med penna och signature edition (grått) tangentbord samt dockningsstation (länk, finns dock billigare än så men den sidan...
Synology DS218play (NAS-server) prisidé: 2000kr inkl. frakt, kartong finns inte kvar. men frakt bör inte vara några problem ändå. används tyvärr...
1350kr inkl frakt. Animus Home [img]
Google har lite sådär spontant kastat ut en podcast app i etern som vid ett snabb-test är rätt trevlig, riktigt snabb och ska ha stöd för Google...
Samsung SmartThings-hub, 800kr Raspberry Pi 3 + Razberry + Case, 500kr Frakt tillkommer.
"Smarta hem kit", Raspberry Pi 3 med case och Razberry Gen 2. (ej minneskort eller laddare) Startbud: 500kr + frakt Asus Tinkerboard +...
Funderar på att göra mig av med min surface pro. Har en stationär med, men har väldigt lite tid att sitta vid datorerna så känns onödigt med två,...
LG G6 32Gb Inte en skråma, skärmskydd på och dBrand-skin på baksidan (tror jag har något extra skin med). Inkl. laddare och kartong (dvs dom när...
Kan väl starta på 500kr+frakt kanske? http://www.mi.com/en/mibox/ Eftersom Google Home inte stödjer castning av Netflix till chromecast inbyggt i...
Har i ett par månader haft en Lenovo Tab 3 (https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3606875) monterad på väggen (och därmed alltid ansluten). En dag...
3200kr + frakt
Någon som har en ChromeBox liggandes?
Barnen har gått över till Playstation och därmed är vårt Wii U Premium (svart) till salu, inkl en Wii U Gamepad och en Wii U Pro Controller. Jag...