Separera namn med ett kommatecken.
En del verkar såga Honor Magic 7 redan från strart. [MEDIA] View: https://youtu.be/a7tLVfm_q1A?si=UzmbqwcFeO0rXzd3
Fick ytterligare en uppdatering i natt till min x200 Pro. En ny intressant funktion är till lagt i kamerainställningarna, en "lens flare"...
Jag undrar verkligen om det här med avsaknad av eSIM verkligen stämmer? Ser att flera handlare, bl.a Vivo's officiella försäljnings sida i...
Nej, inte vad som är känt så långt. Men bäst är kanske att invänta tills modellen är släppt på marknaden.
Fungerar utmärkt i min x100 Pro!
Jag fick samma svar ifrån Wonda. Lite märkligt att inte eSim ligger med. )Det gör det ju på min Vivo x100 Pro Global HK edition.)
Nu finns den globala modellen ute! Buy Oppo Find X8 Pro 5G (Global Version) Dual SIM at Wonda Mobile
Skulle bli väldigt förvånad om eSim och Android Auto saknas! Förövrigt någon krona dyrare än förväntat?
Jag har ju hela tiden hävdade att det inte skiljer någonting i mellan den Globala EU programvaran och Globala ROM i x100 serien. Nu har det dock...
Det skiljde ju bara typ 500skr mellan den globala HK edition och den globala EU varianten när Vivo x100 Pro lanserades i Tjeckien. Man kan ju...
Den där summan stämmer garanterat inte! Gissar på strax över 14000skr när global Hong Kong Edition släpps!
Verkar stämma! Pre order i Malaysia from 19 nov. vivo X200 Pro 5G
Jag är nog egentligen inte rätt person att besvara den här frågan. Använder egentligen bara hörlurar när jag lyssnar på musik i mobilen. Men när...
Flera rykten från olika källor uppger nu att 22 november är relis datum för den globala varianten av Vivo 200 och Vivo x200 Pro.
Vivo rullade ut en programuppdatering för x200 Pro modellen för två dagar sedan. Nu i kväll kom ytterligare en uppdatering. Som gammal trogen...
Är väl helt och fullt avsedd bara för den japanska marknaden?
En mycket intressant jämförelse!
Har sett weibofolket där borta i Kina posta bilder med lins flare i alla tänkbara miljöer. Men om jag håller mig till mina egna erfarenheter ifrån...
Ja, jag tyckte väl att det lät väldigt märkligt! Men o andra sidan så skriver folk där ute en jäkla massa märkliga saker som man i ren jämförelse...
Vivo x100 Pro vs Vivo x200 Pro. Bilder tagna direkt riktade mot stark morgonsol. [ATTACH] [ATTACH]
Gissar att det handlar om ett troll? Annars är det ju många som efter nattens program uppdatering vittnar om det motsatta! Jag har själv gjort...
Vivo x200 Pro Mini är ju en kul model som väcker habegär! En liten kompakt kamera telefon med stort batteri. Borde attrahera ganska många...
Jag har faktiskt inte kollat upp batteri tiden närmare ännu. Men nu när frågan kom upp, så har jag laddat ner accubattery och installerat den. Får...
Rätt säker på att den här modellen aldrig kommer att säljas i Sverige! Däremot lär den gå att beställa via säljare i andra länder inom EU....
Nej, inga problem med notiser och annat kinesiskt som stör. Däremot är det ju en del intressanta funktioner, t.ex BlueAI och Översättning i...
Ja, det absolut mesta går att stänga av eller avinstallera. (Dock inte än del systemappar)
Halloween. [ATTACH]
Otroligt kvalite på telefotolinsen![ATTACH] [ATTACH]
Fick en ny kamera uppdatering idag. Ser till min glädje att dom lagt till 135mm brännvidd i Humanistic street snap mode. Fantastisk trevligt...
Ny uppdatering för Android 15 ute nu [ATTACH]
Tvåvägs översättning i realtid vid telefonsamtal! Fränt! Tyvärr inget som jag som svensk har någon nytta av med tanke på vilka språk som den här...
DxOmark förvånar! Dom brukar verkligen inte hålla märken som inte förser dom med gratis testobjekt speciellt högt. Kul:) [ATTACH]
Ni som överväger att köpa en Vivo x100 Pro Global, ska nog skynda sig på! Den här modellen tillverkas inte längre sedan en tid tillbaka. Finns...
Min känsla är att programvaran hos x200 inte är helt optimerad ännu? Ett par uppdatering kommer garanterat att vässa till dom avvikelser som folk...
Yngsta dotterns Samsung s22 Plus, som jämförelse. [ATTACH]
Har försökt att ta mååånga bilder i miljöer med svåra fotografiska förhållanden. Dimma, dis, och mörker. Ingen tvekan om vem som drar det längsta...
Tack för att du uppmärksammat detta! Ska absolut kolla upp min lur! (Du har ingen länk till någon av dessa videos?)
Nej, har inte hört att man kan ändra grundinställningen för skärpan med någon specifik funktion! (Men det kan absolut vara något jag missat i så fall)
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Tycker inte att det är så stor skillnad mellan Funtouch OS och Origin OS som alla experter påstår! Kör båda med nya Android 15, och det fungerar...