Separera namn med ett kommatecken.
Testa appen note widget gratis, den e kalas trevliga utseendeinställningar. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Min fru ska byta gmail adress men hon har köpt en del appar hur fungerar det om hon byter adress? Får hon behålla dom appar hon har köpt eller...
Mailade smhi angående problemet och här kommer svaret: Man har tagit bort gps funktionen, vilket innebär att man alltid hamnar i Stockholm, man...
Nu fungerar den, men varje gång jag startar den så kommer Stockholm upp hur jag än ställer in med favoriter osv så kommer Stockholm upp. Skickat...
Ics browser + Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Mailade Smhi igår kväll om detta problem och här kommer svaret: Vi har haft stora problem den senaste tiden och anledningen var att våra servrar...
Känslan har förbättrats, men det förstör det fina med skärmen, som sagt en miljon små svarta prickar är inget vidare. Har läst om ett annat skydd...
Har letat efter orginal batterilucka, men hittar inget, någon vänlig själ kanske vet och har lust att länka Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Kan ni som har Copter monterat på displayen ta en helt röd bild från tex google och se om ni ser något konstigt, jag får typ en miljon svarta...
Jämförde min s3a med polarens dhd, och hans telefon öppnar alla appar snabbare än vad min gör, plus att han råkar aldrig ut för redraw. Är detta...
Hade fel! Fungerar inte hur jag än ställer in i den appen. Detta problem stör mig så mycket så jag funderar på att byta telefon. Tror ni det...
Exakt vad menas med secondary server? Ställde ner det till 10 istället, och peppar peppar inga omstarter av launchern ännu. Skickat från min...
För mig fungerar inte den varianten :mad: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ics browser + är helt grym tycker jag Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag saknar bokmärkesgenvägen uppe till höger, alternativt en sådan underbar funktion som ics browser + har. Man sveper med fingret i kanten och...
Min telefon har börjat ladda om launchern igen, och detta är efter den senaste uppdateringen. Någon mer som märkt av detta? Det händer när jag...
Mina mottagna bilder låg på mellan 12 och 18 kb när jag mottog bilderna innan problemet var löst, nu är bilderna lika stora som dom är hos...
Tänkte tipsa om en väldigt enkel led light app till s3an som än så länge funkar bra. Tyckte det var lite för mycket inställningar i light flow så...
Min tappar oftast 2 pinnar i täcknings stapeln om jag håller för vänster långsida på telefonen, har fått vänja mig med att hålla telefonen med...
Det funkar inte, iallafall inte för mig, detta fel ligger hos operatörerna Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Tre Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Då var problemet med små mms löst. Tack lypsylatex kopierade ditt inlägg och mailade till operatören och skrev att dom skulle kolla upp detta, och...
Jag uppdaterade den inte, men går jag in i program och väljer alla så finns den där fast det står 0 överallt i den så den är inte aktiv men finns....
Vad menar du med att operatören inte vet telefonens id? Min telefon är köpt på telia och är olåst och jag har tre som operatör = funkar inte S2an...
Den blir suddig när man trycker upp bilden pga att upplösningen är fruktansvärt låg Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Svaret är nej. Provade mitt sim-kort i en s2a och i en x10 mini pro och på båda dom telefonerna fick jag normala mms, som dom ska vara. Så...
Det spelar ingen roll vilken sms app du andvänder, jag har provat både Handcent och Go sms. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Den blir något större men väldigt suddig, jag har ringt Samsung och han jag pratade med sa att det finns inga kända problem med det jag beskrev så...
Om jag skickar ett mms från mig själv till mig själv med en bild som är exempelvis 150kb stor så är den 150kb stor även den bild jag får, skickar...
Berätta gärna vad hon har att säga, för i min värld behöver jag denna funktion som jag har haft dom senaste 10 åren. Skickat från min GT-I9300...
Jag andvänder handcent och det är samma sak där, väldigt störande iom att jag skickar mycket mms, detaljer är bara att glömma att försöka se....
Min har funkat bra sedan jag har börjat hålla telefonen med höger hand istället för vänster Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag kör copter och tycker det är kanon, har inte gillat den typ av material förut men dom verkar ha blivit bättre Skickat från min GT-I9300 via...
Inget fel alls, men ska det inte fungera på en telefon för 6000 kr ? Eller det kanske e jag som är petig. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag har oxå detta problem, oandvändbara bilder, någon som vet vad felet är? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Om jag hållet telefonen med höger hand och har tex 3 pinnar av 4a möjliga, byter jag då till vänster hand dyker det till en eller ingen pinne alls...
Köpte ett vitt skal på Telia helt otroligt bra passform och grymt snyggt 179:- lite dyrt men jag fick det med en gång :) Skickat från min...
Måste ha med 3 att göra, min telefon är köpt olåst kontant. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Låser på 3g den pendlar inte mellan 3g h och h+ visst blir det inte samma hastighet, men den låser iallafall, ska testa ett tag så får jag se......
Jag ska testa *#0011#, back, 8,3,5,2,2,end. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2