Separera namn med ett kommatecken.
På tal om spel. Sitter på ADSL Telia 8mb ner och 2 upp. Är det bara att strunta i att testa streama spel? Om jag vill lira The Withcher 3 som...
Slog till på den mindre modellen. Spännande: Finns det någon bra resource på komplatibla och bra apps & spel någonstans?
Jag gav också upp. Köpte mig en annan telefon från en här på forumet. Doogee gjorde bort sig med leveransstrulet och det blir givetvis väldigt...
Gearbest är lite ormiga och slingrar sig när man vill ha svar på frågan när F5:an skickas: Vecka 1: "The items you ordered are hot sale and...
15 oktober ska telefonen levereras enl. gearbest
Sitter på ett dassigt ADSL från Telia med 8 ner, 1 upp och funderar på att byta upp mig. Har fått hem Net1, som inte ger mig vidare bra fart öht...
Ja, verkar om den är Out of stock! Får hänga vid låset :) Men det gick snack tidigare om att den som var på sale för 99 förut, var en annan...
Herrejösses vad dom är struliga kina-butikerna! Fick medelande från Gearbest att F5:an ska skickas nästa vecka, men det vet man ju aldrig :) Nu...
Som jag förstår det så är F5 slut på EU varuhuset och dom kommer inte restocka. Såg den infon då en användare frågade just det, så tror att de...
Japp, tack vara dig Ara som jag mailade gearbest om det :) Det tog ett par mail till dom innan dom fattade :) La en beställning idag. Däremot såg...
GEARBEST uppdaterade sin sajt nu och har med 900 mhz på både 3g och 4g. Dom hade skrivit fel tidigare förmodar jag. Priset där är bättre än...
Varför vill man ha 900 mhz på 3G? Vad betyder det? Var på G att lägga telefonen i korgen hos Gearbest, men kanske köper den andra hos GeekBuying...
Hmm, så F5 har större skärn, fingerprint ID, och är billigara, men i övrigt samma spec? Varför välja en F3:a då?...
Jag beställde en F3:a men avbokade idag, och Geekbuying accepterade direkt. Så jag har inget beställt men behöver en lur relativt snabbt och...
Helskotta.. vad göra nu då?
Nä, men då kan man ju lika gärna ta en sådan :) Eller en Eliphone p8000 som verkar rätt bra också!
Doogee F3 Pro är väl bättre än denna? Både verkar släppas samtidigt?
Fick också tips om Meizu m2 Note, tycker dom telefonerna har rätt snarlika spec? Vad är det som gör att Doogee:n skiner över denna?
Vad blir det för lur för dig nu då?
Butiken kan givetvis inte styra över tillverkaren, och väntar hellre, än att få en ofärdig produkt. Skulle allt vara frid och fröjd så skulle...
Här kan man läsa i kommentarerna att den är 1-2 veckor försenad. http://www.to2c.com/doogee-f3-pro.html Och Doogee Malaysia skriver på sin...
@Hcore Det man undrar är ju HUR lång tid det ska ta innan dom skickar telefonen. Är det ett par dagar så är det väl OK, men snackar vi flera...
@Hcore Beställde också min från Geekb, men har inte fått det där meddelandet. Jag trodde att Geekbuying skeppade ordern direkt från fabriken...
@jack63 och alla andra, tack för svar. Blev en order på F3 Pro. Köpte min på Gekbuying, men dom hade den på gearbest också. Billigare på gearbest...
Okey, förstår. Skulle du rekomendera mig att köpa denna istället för Huawei Honor 4X, Huawei P8 Lite eller ZTE Blade S6? Och hur står den sig mot...
HCore. Vad var det som gjorde att du valde denna lur? Du ska bencha denna mot HTC One M8, men den är väl dubbelt så dyr, så borde väl vara...
Hmm. Har funderat på antingen Huawei Honor 4X, Huawei P8 Lite eller ZTE Blade S6 då jag är ute efter en budgetlur med Dual sim. Men denna låter...