Separera namn med ett kommatecken.
Vågar man det? Så det inte är en scam? :S Den är inte rootad eller liknande. Bara uppdaterad till de nya programgrejerna...!
Men vad gör det för nytta när imei-nurmet i programvaran på luren är helt olik den som sitter på baksidan av telefonen, kartongen och kvittot....
Vet inte hur man gör såant, och är rädd att det blir mer skada än nytta... :S
Jag har kvitto och allt för det "riktiga"!. det är inte stulet, jag kollade det.... Jag gjorde en factory reset, utan resultat. :(
men vad ska jag göra då??? hur kan det komma sig att min telefon plötsligt har samma imei-nummer som alla dessa: (Länk till googlesökningen jag...
Håll i hatten nu. Men det verkar som att mitt IMEI-nummer i mobilen är klonat eller nåt. För när jag googlar det imei-nummer som finns i min...
Vill även tillägga att numret bak på telefonen och på kartongen är INTE anmälna stulna...
Hej! Jag köpte en Samsung Galaxy S2 av en person på tradera, med originalkartong och så. Jag uppdaterade den till nya androidversionen och den...
Problemet kan vara, om man följer allt som står ovan men det inte händer något när man "trycker in usb och ner tillbakaknappen", att man måste...
Eftersom jag har låst upp min telefon på nätet (köpte den låst till comviq) tror jag inte att jag kan göra den uppdateringen, tyvärr... Vill ju...
Vilket är bäst?? Och vad innebär egentligen de olika grejerna? jag har förstått att roota är ungefär som att få en friare mobil, kunna skaffa 2.2...
Vad händer om jag gör fel? blir min telefon obrukbad då?
Jag kan även tillägga att jag har kollat vilken "gen" jag har med mr pigfish, och jag har gen 1, vilket då ska göra allting mycket svårare har jag...
Larss00n80, tack för ditt svar! Men det du nyss skrev var rena jiddisch för mig! Vart hittar jag det?
Jag sitter och läser en massa guides till hur man ska roota sin ZTE-Blade... Men jag tycker alla de guider som finns är för gamla för att jag ska...
16 gig Jag köpte ett sandisk 16 gig, som inte vill kännas vid i min mobil... (Står att man ska sätta i ett sd-kort) Jag kanske gör fel? Jag tog...
Jaså? Ja, det kanske cokså har varit problemet... Ett 16gig kanske inte fungerar? Eller vad tror ni? Någon som provat?
okej! Ja, jag hade inte tänkt mig större än då! Jag tror minsann jag ska testa! :) Massor av tack!! <3 <3
Jag har läst massor om att det ska vara problem med att sätta i nytt minneskort i ZTE-Blade. Jag har just nu originalkortet, och har aldrig...