Separera namn med ett kommatecken.
www.tillbehorsexperten.se Köpte skärmskydd och silikonskydd till min legend därifrån.
Den är köpt från tre! Tror inte den är operatörslåst (men har inte testat) och den är inte brandad!
I the unlockr-guiden flöt allt på utan något problem. Men i din guide så fick jag problem från steg 8 till sista steget. Det stog adb: not found!
Vad som gick fel! Det ända som inte funkade var att göra ett goldcard med DrLabans guide, så jag gjorde ett med hjälp av denna guiden istället...
Okej tack!
Har äntligen lyckats roota! Tack för all hjälp DrLaban och gualm! Nu har jag bara några frågor. 2.3 Gingerbread ska tydligen vara ostabil, vad...
Nu har jag löst det! Men nu när jag är på steg 6 så står det ''adb: not found''...
Tror inte jag lyckats göra ett goldcard än... Varje mening jag skriver blir ''permission denied'', varför? Kan det vara felet? Ska telefonen vara...
Inget fel vid steg 6, cmd stängs efter ett tag när den har skrivit massa och den kommer tillbaka till skärmen med 3 st androids som åker...
Det funkade med upp-knappen nu. Men nu efter att jag gjort steg 15 och ska göra steg 16 så finns inte ''Flash zip from sdcard", eller kan det vara...
Strunta i min förra fråga. Men nu när jag gjort steg 11. i Rootning för HBOOT-1.01 och HBOOT-0.43 guiden, så kommer det upp en telefon med en...
Tack för svaren! Men nu när jag försöker göra ett goldcard så säger den permission denied när jag vill göra om sdkortet till ett goldcard, varför? :(
Tja! Har en Legend med 2.2 som jag nu skulle vilja roota. Men först undrar jag vad blir de stor skillnaderna om man rootar? Är det svårt? Och...
Hej! Köpte en SGT idag begagnad. Undrar nu om det är rootad, så hur ser man det? Det står nämnligen på Grundversion: 2.6.32.9 root@DELL104 #1....
Hej! Jag håller på med ett spel i Google App Inventor. I spelet så får man poäng och jag undrar hur man gör en highscore lista! Och skulle...