Separera namn med ett kommatecken.
Har använt den i 2-3 dagar nu, funkar perfekt, fast vissa saker är självklart inte bugfria. Kan inte lägga till kontakter och sådant... Annars bra...
Åh! Tusen tack, jag hade fått tag i en dålig zip förrut, nu funkar det utmärkt. Tack igen. Anders
Ååh, självklart ska det skita sig för mig. Det står att den inte hittar sdcard:update.zip och Installation aborted. Det känns som jag har sett en...
Hej, jag trodde att SVTplay fanns på android(Nexus one), men jag hittar inte det någonstans.. måste man ha flashat/rootat för att få det? Eller...
Jag ska köra med Enomther, ungefär samma sak, stable och batteritiden sägs vara mycket bättre! :) Men har jag förstått rätt? För isådanafall...
Tack för svar! :) Jag känner mig väldigt osäker när det gäller flashningen av radio. Ni kan rätta mig om jag har fel: Ladda ner radio-filen...
Så det är lika bra att bara skippa radio-uppdaterings-steget när jag ska roota och installera nya ROMs? Vad är bäst att göra när man installerar...
Tjena, min Nexus one är påväg hem just nu :D Jag har kollat runt lite på rooting/hacking möjligheter och är inriktad på att roota den. Men jag...
Tja :) det finns ett helt fantastiskt program som heter Doubletwist (Sök på iTunes for google nexus one eller Doubletwist.) Det är skitbra. Det...
Hej! Jag tänkte bara säga att jag hittade denna kommentar bland alla kommentarer i rapporten om error coden: "I just discovered the "Wi-Fi sleep...
Tja, har inte Google N1 en universiell translator för röster? Jag såg på någon youtube video (Inte google translate for animals :D) då de talade...
Hejsan, tänkte bara rekommendera den här sidan, den verkar ha många händiga skydd för den som vill skydda sin N1....
Hade en LG Viewty innan min Nexus one, och jag fick aldrig skador på skärmen av att sätta mig ner. Jag brukade T.om. ha den i bakfickan och sitta...