Separera namn med ett kommatecken.
99 är lite misstänkt siffra kanske? Kan det vara så att det betyder "företag med mindre än 100 anställda"? Någon som är bättre på franska? Jag...
Om de får bank-licens i sverige någon gång i framtiden så borde väl körkort duga. Dvs om körkort fortfarande gäller som id-kort alls då. Kan vara...
Är priserna på hemsidan inklusive moms? Kanske bra att notera i första inlägget? Frankrike verkar ha 20% medans vi i Sverige väl har 25%, så det...
Tänk på att reseadapter inte är avsedd för permanent bruk. Så byt hellre kabel om det går.
Tänk på att det kan stå fel också. Så det är kanske läge att vänta lite.
Har du numret sparat i telefonen? Isåfall kan ett förslag vara att ta fram det i kontakt-appen och se om det finns några inställningar för just...
Flytta pengar mellan konton i olika banker utan att vänta på Bankgirocentralen, tror jag är deras affärside. Och utan att bland in andra tekniker...
Hoppas det inte är värre än så. Tack för påpekandet.
Jag har inte orkat läsa hela men det här låter inte så lovande? The new Google Pay repeats all the same mistakes of Google Allo
Här någonstans finns nog svaret: Avgift till andra trossamfund | Skatteverket
Tidigare hade jag också mycket problem med UPS. Men för något år sedan så skaffade de sig ett ombud här i stan. Sedan dess så verkar de alltid...
Det verkar finnas chans att den kommer tillbaks. De letar finansiering och verkar ha nått drygt 60% av målet för närvarande. K-9 Mail is looking...
Provat posten?
Fungerar det på alla iphone eller kan det vara beroende av modell? Tänker väl mest på VoLTE då.
Klicka på säljarnamnet och visa showroom eller något sånt tror jag.
Verkar vara bra pris. Men anses det inte vara ett långsamt kort idag?
En variant kan vara att beställa från...
Gamla kassettband kan ha torkat eller kleggat ihop så jag skulle nog inte räkna med att kunna spela mer än gång. Kanske kan vara idé med en...
Raid brukar inte räknas som backup av de som sysslar med sånt yrkesmässigt. Men allt beror förstås på. Ett alternativ är kanske att spara...
Jag försökte bli kund för att testa med lite småpengar. Gick inte, för de kunde inte slå upp min folkbokföringsadress. Gissar att de gör...
En dator är mer öppen plattform med tydligare gränssnitt mellan delarna tror jag. Men även där så försvinner saker från t.ex. linux med tiden även...
Nu är priset ändrat till Pris: 399,00 kr. :cool:
Ser ut att vara det större måttet på .de: https://www.amazon.de/dp/B07VVCF2QY
25€ på amazon.de så ja, felprisad.
:D:eek:
80Mbit/s är hastigheten och det räcker som sagt till Netflix, även för 2-4 personer som vill titta på olika saker. Däremot är mängden kanske...
Finns det backup så det går att läsa tillbaka texten? Med trådskaparen tillåtelse förstås. Sedan går det väl isåfall att lägga till en rad om...
Jag tror du vill använda en scanner istället för kamera för att få rätt med skalenligt och så. Sedan kan du kanske rita i SweetHome3D som...
Bra att det löste sig. Du får gärna berätta mer så det finns som tips om någon annan skulle råka ut för samma problem (om lösningen är laglig...
TransferWise verkar byta namn till Wise. World, meet Wise
Så länge du skriver att det är någon annan som fått det resultatet så är det bra.
Man ska nog inte skicka in andras resultat utan köra f3probe (eller motsvarande) själv för att vara säker på resultatet. Det är nog så att de som...
Bra att det löste sig smdiigt för dig. Jag tänkte att det hade varit bra att få in i deras system rena fakta om att det är bedrägeri.
Det där borde väl vara perfekt info att skicka till Amazon? Hela code-blocket menar jag då.
Förmodligen går det inte ens att lita på att det fungerar som ett 32GB-minne när det manipulerat för att visa 2TB.
Kommer man förbi de automatiska filtren så kan det hända att en människa som tittar på ansökan gör andra bedömningar.
Websidan säger "Coming Soon!" med länk till Google Play. Google Play säger "Vi hittade tyvärr inte den begärda webbadressen på servern."
Då är det kanske lämpligt med en felanmälan till dem, om du inte redan gjort det. Bara att hänvisa till deras egen instruktion och säga att det...
Även gåvor från privatpersoner kan man behöva betala tull och/eller moms på. Beror på som det heter. Här är Tullverkets åsikt: Ta emot en gåva...
Stämmer bra.