Separera namn med ett kommatecken.
Nu gnälls det ju lite över att det gång på gång halkas in på sidospår i denna tråd. Men samtidigt måste jag passa på och fråga er huruvida ni tror...
Haha tyst nu! Ambivalens har jag haft hela livet, spelar ingen roll vad, pizza eller hamburgare dagen efter... hmmm... beslutsångest!!! ;)...
Tråkigt att de upplevde batteritiden som sämre än Desire. Just dålig batteritid är min akilleshäl.
Tycker personligen inte de andra modellerna gör sådant inskränkande att det blir tajtigt men förstår att det kan upplevas som det. En person som...
Klart det är! Vet inte om många undgått att MWC, räknad som världens största mobilmässa, precis varit runt hörnet. Det blir ganska lätt att andra...
Håller med om att LG:s fyra touchknappar är snyggare än Samsungs lösning. Bortsett från detta är dock SGS2, enligt mig, riktigt jäkla het, det...
Om du har en Desire tycker jag att du skall vänta till maj, definitivt. Nu sitter jag på en skittelefon men väntar till maj jag med. Har SGS2 i...
Då är jag med, självklart är det att föredra. Själv har jag nu tröttnat på att vänta på LG, de fick sin chans, från mig iaf ;). Blir till att...
Är väl bara att köpa ett separat?
Korrekt det du säger, även om dessa typer av "formler" normalt sett inte tillhör "vardagligt tal". 90+n innebär att man måste ha ett värde på n,...
Då läser vi det jag skrivit igen...
Precis, ta inte allt så jävla allvarligt, de e bara lite snack, precis som på alla andra forum...
Till samtliga ovan: Jag är en av dem som fullständigt skiter i när telefonen kommer. Jag har alltid trott mars och mars kommer det med väldigt...
I egenskap av ett företag med subavdelning inriktad på försäljning skall man, då planerade leveransdatumet närmar sig, kunna erbjuda kunden (i det...
Jag har ju faktiskt tidigare sagt att Elgiganten uttalat sig om att man inte kommer få in produkten till centrallagret förns i mars. Därför har...
Dustin har återigen ändrat till 28:e mars. Hahaha, snacka om förvirrad och borttappad bedrift.
Nu har ni fått länken, men ett j-kla tjat om varför vissa tror att den kommer ut till sommaren! Är inte svårare än att surfa in på "Samsung...
Precis, de har ju faktiskt till juni (Sverige) på sig.
Det är precis samma sak med Elgiganten som påstår sig ha den i lager den 19:e, d.v.s. nu på lördag. Detta är så helt åt skogen man kan köra.
Det sades ja, men samtidigt har Samsung Sverige gått ut med och förklarat att den hamnar här hemma i Sverige först i juni.
Intressanta resultat, även om jag tror detta ligger långt ifrån sanningen. Dock har jag läst exakt tvärtom vad gäller känslan av telefonen. Där...
2011-03-14 känns sent, man har sagt början av mars, vad är det som är problemet? Sluta ange leveransdatum om ni INTE kan hålla dem. Nu hoppas jag...
Jag förstår vad du menar, men precis som herrn ovanför mig nämner så känns det inte som om man "går miste" om något om man sitter på något...
Svar nej!
Visst, för min del är det OK att vänta. Men med preliminära datum som ändras i samma takt som dag blir natt så blir det frustrerande. Ett angivet,...
Ironi pojkar, ironi :).
Håller med Gr1peN! Vänta tills i höst, då lanserars säkert något ännu bättre. Jag längtar redan till nästa års modeller! Åhhh, kom igen, bli 2012...
O2X får gärna komma så snart som möjligt! Börjar bli larvigt det här med att sitta och chansa med datumen. Kan LG, i alla fall nu när det är nära...
Maj stämmer!
De borde ändra datumet ja, men då det i allmänhet sitter inkompetenta muppar på de flesta av organisationens viktigare poster har man inte gjort...
Vågar nästan säga med 100% säkerhet att vi inte får se någon O2X den 19:e februari. Elgiganten säger ju själva att de hoppas få in mobilen till...
SGS2 sägs släppas i Sverige i juni. Då räknas den bort nu i alla fall. Att datumet för O2X nu också är en månad ifrån känns tråkigt. Om inget...
Nu får vi se här vilken telefon som "hits the market" först. O2X eller SGS2. Samsungen lockar något så otroligt hårt, det enda som saknas är HDMI....
De kanske menade att dessa modeller lanseras v.7 och att TPH nångång framöver kommer få in dessa, reklam är reklam. Å andra sidan, när jag nu...
Nu är jag en av de få som faktiskt inte ser syftet med ett HDMI-uttag, kul i början, därefter kommer jag aldrig använda det. Måste ju konstant ha...
SGS2 och förmodligen även uppföljare till HTC:s telefoner lär vi få se i april!
Högre och bredare än O2X kommer den bli, dock tunnare. Vet inte vad som vinner för min egen del i längden. Förmodligen releasen ;).
Mitt inlägg var ingen reaktion till någon annans, det var helt fristående. Dessutom har det cirkulerat mycket kritik till att man använder...
Läste du verkligen hela mitt inlägg nu ;)?
3 veckor innan man har den i handen alltså!? Vågar vi tro på detta?