Separera namn med ett kommatecken.
100kr
Ok, misstänkte att det va enda lösningen, men mystiskt fel
Min far har lyckats fippla bort ringsignalerna Kommer bara in i file commander Sen kan man välja mellan Internminne Drive Nedladdningar Musik ?...
Min blåtand verkar strula, börjat bli skrapljud i mina headset (fom jag pratar med klagar) samt så kopplar apple klockan bort så fort nån ringer?...
Men har faktiskt letat en sån inställning, hade velat att den öppnar sig när man tittar på den
Skulle ju funka att låsa upp den med o vifta med ögonbrynen [emoji2]
Hmm det har jag missat, så dom är uppköpta av otterbox? Jag har haft skal från lifeproof till många mobiler iphone 5 o6s plus samt nån otterbox...
Ska se om jag får nå bilder, pratar bara med headset, men det stämmer att det brukar strula med skal och ljud. Har inte hunnit testa än men kan...
Hade ett catalyst till min gamla iphone 6s men den höll inte nå länge, så gick över till lifeproof. Mkt bättre i mina ögon iaf
Kört med lifeproof på mina senaste och dom har fungerat superbra. Har otterbox blivigt nå bättre? Förut va det gummi på dom som fastnade i...
Jag slängde på ett lifeproof fre på min igår, riktigt nöjd Och galet nöjd med mobilen. Face id är ju hur grymt som helst Och hemknappen känns...
Återställde från datorn, men fick göra om allt o ta från icloud kopia istället. Då vart det bättre.
Nu har jag pillat igång min X [emoji4] gått från en 6s plus
Hej köper gärna iphone 6 eller 6 plus gör inget om dom har skönhetsfel eller spräckt skärm Med vänlig hälsning, Markus
Jag kommer välja med stora minnet, enbart för att mobilen blir snabbare då [emoji4] Jag kör med en 6s plus 64g nu och den är nästan full. Riktigt...
Och den klarade det iaf i en halvtimme sen tog han in den igen
För att kolla om den klarar kyla så klart
min kompis har sin ute i snön nu legat i ca 10 min sjunkit 2% under samtal iphone 7 plus. han har inte upplevt problem iaf
Jag och frun har varsin iphone 6s jag har en 6splus och dom gillar ju inte alls när det blir kallare ute. lägger av nästan direkt hur fungerar...
Ja vem blir först med mobilen?
900kr ink frakt då slår jag till [emoji2]
Ev intressant att köpa den, vid rätt pris men inte byte Med vänlig hälsning, Markus
Frun har nu gnällt på iphonen i ett o ett halvt år, så byte till en android mobil. Mobilen är i bra skick finns nog inga repor på den, då den...
På fruns mobil blir meddelande appen tokig, gamla sms kommer högst upp mm. Mkt märkligt
Jag kör med 11.1 installerade i morse, så få se hur den verkar. Men jag har kört ios 11en månad ungefär. Gillar att dom fixar till buggar rätt så...
Perfekt, den ska jag testa [emoji2]
Hej finns det nån bra app så man kan tidsbegränsa spelen för barnen inom viss klockslag?
2500ink frakt [emoji2]
Ska kolla med frun
2100
Köpes
Stämmer bankappen funkar inte, bara dom får till den innan räkningarna ska in så blir jag nöjd [emoji2]
Drar danslösa mängder batteri 6s plus
Hur blir det med apple klockan går det att uppdatera den också, elr funkar den som vanligt med ios 11? Riktigt sugen o trycka in den i mobilen,...
köpte ett nintendo switch, mkt bra smidig affär
allt hänger på swish, funkar det så lägger jag också in ios 11
Hej hade tyvärr satt budstopp till 18.00 Med vänlig hälsning, Markus
Du vann budgivningen återkommer via pm Med vänlig hälsning, Markus
Brun