Separera namn med ett kommatecken.
jag har aldrig gjort något sådant, var hämtar jag program, och filer till att kunna göra detta?
Finns den med svenska eller är det bara engelska? finns det några buggar som jag borde känna till innan eller är det 100%
Är det CyanogenMod 9 eller 10 som du kör?
är CyanogenMod 10 - JellyBean något att köra på nu eller ska jag vänta och köra CyanogenMod 9 istället? kör orginal ROM idag.
Jag har gjort alla uppdateringar tidigare så jag antar att detta var en ny. [IMG] Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nu har jag fått reda på att denna uppdatering är en "Förbättrad stabilitet"
Den uppdateringen som kom idag är på 13,22MB men jag vet dock inte vad den innehåller då jag uppdaterar min i detta nu. Återkommer med mer info...
jag har en låst till Tele2 och jag fick precis ett meddelande om en programuppdatering i detta nu. någon som vet vad det är för något?
Min nuvarande stilrena home screen!! [IMG] Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
när jag går in på google music så säger den att tjänsten bara fungerar i USA, sen är inte appen på Market anpassad för SGS II som jag har.
fick precis texten på ryska..!!
Tackar!!
Kan man få denna widget som visas på bilden till SGS2? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag har själv Tele2 och jag var i kontakt med dom för en månad sedan och då sa dom att det är från den 1:a varje månad till den sista. Sent from...
Jag undrar om det är någon som känner till någon bra hockey app som skickar notifikationer som inte Elitserien gör? Hade Aftonbladet hockey...
Jag undrar bara om det är fler som har: 1. Problem med wifi-täckningen på sin SGS2? 2. Om man har GPS igång drar den mer ström då eller är det...
funderar på att köpa Reckless Racing PLAY men är det HD versionen?
Jag har köpt alla appar som fans under dagens 10 appar och alla har kostat mig 1kr utom mindcraft som kostade 1,25 Sent from my GT-I9100 using...
har införskaffat mig alla dessa appar på julrean.. bra eller dåliga, 1 kr är ju inga pengar
Du kan hitta skal och tillbehör till Samsung I9100 Galaxy S 2 på mytrendyphone.se Länkarna här under är till det vita skalet samt till chassi som...
nu har jag ändrat storleken så att den ska vara godkänd.. varför ser jag den inte?
Varför ser jag inte min signatur när jag skriver inlägg?
Hej! Jag har problem att dela med mig av program på facebook, fler som har samma problem och kanske någon som har en lösning till detta problem?