Separera namn med ett kommatecken.
iPhone köpes. 14 15 eller 16 pro eller vanlig av intresse. Någon som ska byta upp sig till en ny och vill sälja sin gamla. Gärna bra batterihälsa...
Köpte mobilskal av @alexelrey och hämtade på plats Toppensäljare. Rekommenderas.
Tar dom…
Söker en iPad Mini 6 256GB eller en iPad Mini 7 128GB eller större minne.
Letar forfarande…..
Tack för tipset, ska kolla lite där.
Söker 1st Ryobi batteri 4-5A
Tack för svaret. Då vet jag.
Dum fråga kanske…. Men vad brukar det vara med när man köper det? Tänker på det som du skriver att det som syns på bilden ingår.
Köpte ett Danalock v3 scandi av @Dan1jel. Allt perfekt supersnabb leverans och välpackat och trevlig kommunikation. Supertrevlig säljare...
Köper
Någon som har några nearplugs medium liggandes till airpods pro gen.2 och kan tänkas vilja sälja dom
Garmin Venu 3 köpes. En Garmin Venu 2 Plus kan också vara av intresse.
Låter ju kanon men dyr va den får nog satsa på en schysst fenix 7 på tradera eller här på forat.
Kanon då vet jag att garmin’s smartklockor verka funka bra med iPhone.
Går det att läsa meddelanden?
Någon smartwatch som funkar bra ihop med iPhone förutom Apple:s egna klockor. Vill kunna läsa/svara på meddelande och kunna svara/ringa på samtal...
Söker ett par AirPods Pro (2nd Generation) 2023 USB‑C
Har aldrig haft 2fa aktiverat.
Har skaffat ny iPhone och skulle flytta över min Apple Watch till den. Började med att ta bort parkopplingen på min gamla iPhone innan jag körde...
Köpte skal till mobilen av @natal Supersnabb leverans och superbra kommunikation och kanonbra packat. Rekommenderas.
Stänger annonsen köpt av @natal
Blev plötsligt med en iPhone 14 Pro…. Söker skal å skärmskydd till den.PM:a om du har nått å vill sälja
Söker en iPhone 14 pro eller 14 pro max med 256gb eller mer i minne.
Oj har visst glömt bort det. Tack för påminnelsen @Karlekskrigaren
Söker nått eller några schyssta skal till AirPods pro liggandes som inte används å vill sälja dom för en billig peng. Gärna hårda case.
Tar dom
Kollade lite på Tradera nu på AirPods. Ser att dom har något som heter köparskydd med äkthetsgaranti. Låter ju bra det men min fundering är hur...
2350-: för klockan
2200:- för klockan
2100:- för klockan
De é väl bara å invänta att det blir ett par till salu här. Känns som det är ärliga människor här inne på sidan.
Funderar på att skaffa mig ett par AirPods Pro 2 Kollat på marketplace, Tradera å Blocket lite grann men hur kan man på nått enkelt sätt att kolla...
Söker en Apple TV 4K. Har försökt lite på Tradera men kollar här om någon har en att sälja.
Söker en Apple Tv 4K
Köpt en lighning/hdmi adapter av jimmyfogelqvist. Allt funkade perfekt. Rekommenderas.
De va synd. Tackar för ditt engagemang:)
Någon som har en till övers
Ändrat…. Tack för tipset.