Separera namn med ett kommatecken.
Har nu testat huawei Mate S.. En bra telefon men känns som om jag är för flashgalen för den här... Finns det nåt kul att byta mot? Bilder via...
Har någon här rootat? Edit: nu har jag rootat och fryst och avinstallerat massa crap. Nöjd med emui så här långt förutom låsskärmen . men...
Finns de inga sätt att ha musik kontroll på låsskärmen?
Änsålänge gillar jag emui..tänk om de också vore lite mindre lagg :-)
Ah..den har jag.
Vilken är senaste versionen?
Nej väntar nog tills det dyker upp nån rom. Om det gör det ☺
Okej uppskattar gärna lite hjälp sen när jag fått den. Har du rootat? Testat xposed?
Hur är batteriet? Ligger den ungefär i nivå med S6 eller? Buggar emui?
Blev en mate s ändå kommer i övermorgon. ..☺☺☺
Såld. Lås.
Kan tänka mig att sälja. 4500:-.
Haha jag försöker. Har en som faktiskt vill byta men bara face to face. Iofs verkar den bra men inte 17 mil enkel resa-bra haha
Ingen som är sugen på ett byte av en SGS6 Edge mot en Mate S? En månad gammal nyskick och så. Är sugen på att testa en Mate nämligen. Kanske nån...
Naturligtvis. Vad slarvigt. Nja inte iPhone. Tror jag blir besviken ☺
Gärna en huawei p8 eller mate S...
Hej. Funderar på ett byte. 1 månad gammal. Finns det nåt roligt att byta emot? Knox triggad. Köpt via 3. Olåst. Kan tänka mig att sälja. 4500:-.
med andra ord kan jag, om jag vill ha mobilen lagad, hävda reklamationsrätten även om jag rootat mobilen?
Precis uppdaterat till senaste firmwaret. Ska se om det är bättre på måndag på jobbet ☺
Vad menas med det? Om garantin ryker vad gär då reklamationsrätten ?
Jo exakt. Men jag skickade ett mail. Vi får se om dom svarar.... Verkar ju inte va alla enheter som är dåliga. Min flickväns mobil ( tele2 ) är...
Ingen som testat detta? http://www.mobilkoden.se/sv/artiklar/galaxy-s6-edge-byte-av-antenn.html
Samma här. Förlorar även mobildata helt ibland på jobbet vilket för övrigt är extremt dålig täckning men inte fan ska kinatelefoner ha bättre...
Tjena. Har flashat in xtrestolite rom och har extremt dålig täckning via mobilnätet. Vet dock inte om det beror på romen eller telefonen eller...
Drog in xtrestolite och xposed då jag kokade på lagget. ..så jävla nöjd.
400 bjudet.
Vad fungerar inte? Typ fingeravtryck osv..edge display? Eller funkar allt. .bra batteritid?
Köper gärna skärmskydd och om nån har en sticker. ..ev annat. ..kom med förslag
Finns det något typ klistermärke att sätta på baksidan. .telefonen är ju rätt hal .. tål inte skal och sånt. ...? Kollade på skinit. ..nån som har...
Väntar några dagar på om de dyker upp nåt mer jag jag kan välja på..
Stänger dom ute omgivningen okej ?
Bild? Pris?
Inser att de är för dyra, ska använda dom på gymmet så lär ta stryk ibland..Blir några mer budget för mig
Ska tänka ett slag
Hur mcyket tänkte du dig ? :)
Vill gärna köpa ett par onear/overear hörlurar i bra skick.
Kul, hittade precis tråden. Jo här gymmas det en hel del :) Har deffat ner mig några kilo nu senaste månaden. Jobbigt med den där förbannade...
Ja, http://forum.xda-developers.com/oneplus-one/general/guide-return-opo-to-100-stock-t2826541
jadå, det ska fungera. Egentligen är de ju bara att flasha in TWRP och flasha SuperSU
https://forums.oneplus.net/threads/full-guide-setting-drivers-up-unlocking-bootloader-flashing-recovery-roms-kernels-rooting.291274/ Kolla...