Separera namn med ett kommatecken.
1900
1700
1500 bjudet
Köper det gärna. Jag finns i Falköping. Kan ju även lätt ta mig till Skövde.
Tror mer att sweclockers är din lösning köpte min där.
Instämmer, jag är genuint orolig för killen. Vänta även tre dagar innan jag sa något.
Börjar bli orolig för honom, har inte hört något via pm.
Intresserad
Smart fråga, varför lämnar du inte tillbaka den? Typ bara orota den och Flash original rom. Just det ja, går inte att lämna tebax nät den är använd.
600
tar en klocka då.
tack för svar pris?
Det finns det någon bra Smartwatch du kan få tag på till hyfsat pris.
Jag sa ju 500 med frakt så jag står ju redan för frakten ;)
I'm out
500 med frakt. Jag skickar pengar i förväg. Finns ingen anledning att du inte kan massa dig iväg till posten å skicka den.
Säljer vitt wii med 3 spel och 1 handkontroll (motion plus) och nunshuk. Spel: new Super Mario bros, wii sports resort, wii play....
800
650
550
Intresserad men läser att volymkontrollen inte fungerar till iPhone, är detta något du kan testa om det nu kommit ut någon uppdatering till iPhone...
Använda ungefär 25 timmar. Tyvärr är det mic på och detta medförde att ljudkontakten var utformat på ett sätt som inte passar mitt externa...
Ingen vann det som gäller är 500 + frakt
Nytt pris 1000 + frakt
500 + frakt om du inte möter upp mellan Skövde och Jönköping. [IMG] [IMG]
jag har en 1a som söker nyy hem laddare och låda finns
har bud från Gilgamesh på 500 ink frakt. budgivning slutar ikväll klockan 22. original låda finns välbevarad.
Info här: http://www.icahemma.se/rasaftcentrifug-j500-braun-p-26752-c-1808.aspx Alt ingår. 500kr använts 3 gånger sen i somras. [IMG]
Säljer tvn nu vid köp av ny. Fjärrkontroll följer med. Info finns här:...
Jag och min note 3a säger nej. Inga byten förövrigt.
[IMG] [IMG] [IMG]
Använda ungefär 25 timmar. Tyvärr är det mic på och detta medförde att ljudkontakten var utformat på ett sät som inte passar mitt externa...
Du har kvar mitt intresse om dealen skiter sig.
500 + frakt
Bjuder 300
fick tillbaka mobilen idag, Samsung bytte kameran. mobilen är fortfarande knoxad 0x1. Det gick på garantin.
500 för nexus 7
har nu lämnat in mobilen på elgiganten. återkommer med hur det går. mobilen är knoxad 0x1 får se hur det går.
Någon med liknande problem på s2an. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1549215
Kan vara det mest udda jag varit med om. Mobilen vibrerar av någon anledning när jag startar kameran. Men inte med den inbyggda vibrator utan mer...