Separera namn med ett kommatecken.
är det telefonen som är för avancerad? eller är det själva "pillandet" ? jag gissar på att en begagnad telefon är säkert lite pillad på :) men...
Har apk filen om nån vill prova? pm med mail adress!
ja men hur kul var inte det här !!! tack för tipset!
tjo vad är ett bra pris på en xoom med 3g??
ok!
klock rent jobbar i upplandsväsby.....ska vi säga 12.30 i morgon?
när kan du imorgon?
ge mig ett bud så....
bingo!!! jag tar den :) vart är norr om sthlm?
Tjo vart jäkligt sugen på att köpa en tablet av någon form! ;) har en toshiba som jag var tvungen att lämna in för lagning men det tar tid...
tjo köpte detta i dag än så länge är det riktigt kul! kostar 18kr men det är det värt!...
Tjo köpte det precis till min LG 2X funkar toppen! riktigt skön känsla i spelet jag har även en Xperia play men ni funderar inte att göra så att...
jag köpte min på ebay och det funkade klockrent!
Jag laddade ner det till min LG 2x det funkade men gubbarna vart röda?? så jag skickade ett mail till supporten det tog ca 4tim sen fick jag en ny...
Ehhhh nej alla är inte så.... Sent from my R800i using Tapatalk
Jag testade precis att koppla ihop min tele genom blåtand det funkade! jag kunde även skicka filer.....
håller ochså på att tankaner för fullt!
är det bara jag som INTE hittar det?
Fick min nya docka i dag från kina det tog sammanlagt 1 vecka det måste man säga är bra! och den är riktigt snygg kommer vara kanon vid sängen....
riktigt bra !!! så jäkla klockren!!!
ja det är bra! styrningen är lite svår ibörjan men det går att ställa in känsligheten på den så blir den genast bättre!
Nu fick jag för en timme sen en länk på mailen där jag skulle prova en ny version av NOVA2 .......och den funkade yeeeeeeeeees!
Min är låst till telenor .....och jag fick den!
skickade ett mail till Gameloft och fick svar inom 1tim wow... här är svaret: Hello unfortunately we have some ongoing issues with owners of...
håller på att installera om nova2 så får vi se om det funkar.... Nix vart inte bättre.... :mad:
Koppla in den i datorn.... Sent from my R800i using Tapatalk
får du det att fungera skriv gärna hur du gjorde..... en liten guide .... ;)
har laddat ner nya psx4droid 3.0 men vilket format ska spelen ha ? iso? img? vad är bäst? när jag startar spelen händer nada blir svart och...
haha precis som frugan sa när jag låg på E4 ..... hon: "var är du?" jag: "sitter i bilen på väg hem" hon: "mm dra den med rödluvan...." jag: "jag...
tjo kopplade in telefonen till datorn i dag så fanns det en uppdatering... vet inte om jag har missat något eller om den är ny? men nu har...
min knäpper inte heller!
Det problemet har jag med Nova2 ..... MC2 har jag ej provat ännu!
Tror du jag längtar jag som var galen i ettan..... nu slipper jag se mina tjocka tummar i vägen för skärmen :)
ja det funkar helt sjukt bra att köra olika emulatorer..... bara att slippa alla olika div styrspakar och knappar på skärmen gör att det är värt...
Snyggt jobbat !
Här kommer det en till som jag tycker är riktigt bra! http://www.youtube.com/watch?v=ICiocnvgv4A&feature=youtube_gdata_player
8gb får du med hos telenor!
Japp..... Sent from my R800i using Tapatalk
Japp återkommer när jag får den!
Denna ska tydligen fungera ...... http://www.dealextreme.com/p/usb-ac-charger-adapters-for-htc-desire-g7-eu-plug-100-240v-40145 har beställt...