Separera namn med ett kommatecken.
Alltså Air:en var ju förbannat läcker...
Funderar på att kliva ner i storlek från Pro Max till Pro nu när batteritiden förbättrats så pass. En orange
iPhone Pro i orange såg ju jäääkligt bra ut!
Extremt bra batteritid på AW Ultra... dreggel..
Brukar oftast dyka upp efter eventet är klart.
Airpods Pro 3 såg ju sjukt bra ut, definitivt en uppgradering att införskaffa.
Fast Apple har spenderat väldigt mycket på research, senate tolv månaderna har deras investering i utveckling ökat med sju procent och ligger på...
Fungerar (än så länge) via Billo
Det har väl inte med om Appme har stagnerat eller ej men Tim Cooks hela flirtande med Trump stör mig verkligen. Jag tycker han driver bolaget från...
Prisjakt har ju en funktion där man kan sortera diskar utifrån pris per GB, den har fungerat ganska bra för mig när jag behövt utöka.
För ett tag sedan så öppnade jag Curve-appen och fick en tvingande ruta som krävde att jag bekräftade mina detaljer typ namn och telefon, annars...
Poängen med en cache är ju också att cachen ska vara snabbare än övriga diskar och fungera som en snabb mellanlagring av data. Så kör på en SSD.
Genom ett forum men det går även att använda siter som t.ex. Sharesub https://www.sharesub.com/en/brand/spotify?template=spotify-family
Finns det några rimliga datorhögtalare som inte är så sjukt stora och som har ganska "stort spann" mellan låg och hög voylm? Tycker de jag ser...
Det problemet har inte jag, däremot så kvarstår bilderna i Google Photos om jag inte raderar via just Google Photos.
Det är fullt möjligt att installera ett eget OS typ TrueNas eller HexOS och boota det istället för deras egna OS.
Vet inte om det var här jag läste om det först men det verkar som att Curve kommer bli uppköpta av Lloyds Bank, som det verkar för att snabbt...
Frågan är väl om de har tänkt att den ska vara billigare eller om alla andra Macbooks ska bli dyrare och den där får ta plats som den billigaste i...
Du kan behöva byta armband dock:...
Sant, borde inte EUs DMA-regler gälla här? Annars är det ju verkligen "gatekeeping"
Verkar som att det är poänglöst (?) att betala räkningar med SAS-kreditkorten numera.. för detta gäller väl även Billo?
Visar väl bara behovet av en statlig lösning, detta är ännu en lösning backad av företag som när som helst kan stänga ner det när det inte...
Det ryktas att just det är på gång, att det ska bli enklare att integrera mot AI-tjänster och att det ska bli enklare/mindre störande att använda
Jag installerade iPadOS 26 på paddan imorse och med lite fixande och trixande så kan det nog bli bra, nya control center är ju en katastrof t.ex....
Tycker det verkar som att väldigt många företag som nu är så "riskmedvetna" att de inte vågar innovera eller prova något nytt längre. Apple har...
Vad är det för fel på kameraön? De två till vänster ser ju ut som 16 ser ut, den tredje ser lite naken ut medan den fjärde mest påminner om en...
Jag har inte hunnit läsa upp mig på hur WWDC-eventet var, vad tänker du specifikt på?
Apple försökte aktivt sabotera amerikanska domstolens beslut genom att införa en extra avgift på 27 % för utvecklare som ville använda externa...
Det är under det senaste året som jag tycker mer har börjat komma fram i hur han sköter företaget och hur han är som ledare. Att han skänkte till...
Är det någon som besökt Georgien på sistone? Jag är sugen på att åka dit i sommar.
Tycker det börjar kännas pinsamt. Jag har alltid tyckt att Tim Cook gjort ett bra jobb efter Jobs död men jag undrar om det inte är dags för Cook...
Herregud det är ju helt galet, de har inte gått ut med någon info om varför de inte stödjer Google pay? Tack för info iallafall!
Mjo fast man får ingen EB-poäng för köp gjorda genom Curve numera
Curve fungerar men inte SAS-kortet
När jag försöker lägga till mitt SAS Mastercard i Google Wallet på min Vivo X200 Ultra så får jag ett felmeddelande att det inte går att ställa in...
När jag försöker lägga till mitt SAS Mastercard i Google Wallet så får jag ett felmeddelande att det inte går att ställa in för "tap to pay" medan...
Visst hette väl HBO Max HBO Go och HBO Now ett tag, iallafall i USA? Snacka om snedfokus...
Jag beställde också från geekwills och fick precis samma problematik med utebliven leverans och tracking
Var beställde du från?
Hur är era erfarenheter av Giztop numera, fortfarande positiva?