Separera namn med ett kommatecken.
Ska vi ha nån sniper budgivning så får du gärna ta den torbjörn.
350 inkl frakt bjudet
Köpte en sprillans hos Apple istället till sambon.
Nyskick är ett krav. Gärna 38mm, vitt sportarmband. Silver, guld eller rosa guld är av intresse. Önskar köpa den omgående. Hör av dig om du har...
Nope det är de inte.
USB 3 anslutning. Caset är ett av få som verkligen klarar av att leverera SSD prestanda. Disken är en Samsung 850 EVO Oanvänt. Dock inget...
Så fort jag får ett bud som jag tycker är vettigt. 3000SEK är vettigt i mina ögon men jag är ju inte omöjlig heller.
Inte två år gammal. Den är köpt 2014. Säger att den är i bra skick. Dock har armbandet lite hairlines av användning. Glaset är ju repfritt.
Jepp. Dock bara klockan ingen box eller länkar.
Japp allt finns
Noterat! Får se om jag får nåt mer bud.
Certina DS Action, automatisk dykare Ångrar mig gällande Certinan. Behåller den. Citizen Calibre eco-drive i titan SÅLD! Casio solcellsklocka...
Nej tyvärr jag hoppar android plattorna. Nu har jag gått över till den mörka sidan.
Ja vi får se.
Sparas det till nästa månad då? Tänker på samtal och sms.
Sista bumpen. Byter gärna mot en Apple Watch! Passa på att gör en superaffär!
När avslutas budgivningen?
Bytt mobil med Tojje, skicket var som utlovat. Nyskick! Finns inget att klaga på. Seriös kille!
Bump.
i5 cpu, 8GB RAM, 256GB SSD, inbyggd bluetooth och wifi. Optisk enhet sitter i också. Otroligt kompakt och välbyggd Licens för Windows 10. Önskar...
Det gör mkt. Skärmen tänds ex aldrig efter samtal.
Oj. Mitt behov styr men jag är inte för en massa blinkande. Idag har jag flera laptops och stationära. Föredrar Mac men är tvungen pga mitt arbete...
Vill man supporta så lite som möjligt så säger jag ändå iOS (tyvärr).
Jadu alla har kanske inte samma anvndningssätt som du. 4G erbjuder lägre latens, bra vid voip ex. Att skicka och ta emot större filer till mitt...
Tar den. Skickar pm
Använd inte WPS ur säkerhetssynpunkt. Tar ju typ 15sek att knäcka det för en amatör.
Inte en lösning som är exakt det du efterfrågar men det går att scanna en qr-kod för att göra det du vill. Dock måste man oftast ha en app för...
07005*00** Sen om det är bättre vet jag inte men det ser nice ut med nollorna. [emoji6]
Svaret var ja, jag har jobbat inom Telekom.
Måste bara säga att jag verkligen gillar känslan man får av Vimla. Idag fick jag ett mail där de frågade mig om mitt mobilnummer och huruvida jag...
Bytte till Telia men jag anser inte de klarade av att leverera en tjänst som var bra. 4G funkar till och från har mätt över 100Mbit på vissa...
Chatten funkade ut perfekt. Nisse fixade biffen åt mig! Där återfick Vimla mitt förtroende. Hade det varit Telia hade jag fått ringa och fixa...
Lunchstängt haha. Det förklarar saken. Nåväl de borde man kanske upplyst om när man klickat på chatta knappen. Väntar ett par minuter då.
Det som ni kallar chat var luddigt. Man får ju inget svar. Står Live-chatt men det är ju ingen som svarar i den rutan. Känns som...
Ja då tycker jag att det är synd att man inte kan det med Vimla. Datumväljaren där man kan välja porteringsdatum har ju en hel del kvar att önska.
Ja och det är pga den där ångerrätten tror jag. Det är omständigt för dem om kunder ångrar sig. Man får ju heller inte avtala bort den. Annars...
Ja absolut. Är lite bränd på sånt här nu. Har bytt operatör nu två ggr på väldigt kort tid. Har alltid haft nåt strul tycker jag. Blev bara...
Ja vi får väl se. Finns ju inga incitament för mig att lägga mer tid på det. Handlar ju inte om liv och död [emoji6]
Gick in i Vimla nu. Tog med mig sambon också. Nåt som är störigt är att man kan välja porteringsdatum men Vimla struntar i det. I mitt fall tog...
Nån som har ett komplett. Gärna med spel och extra kontroller. Så billigt som möjligt. Ev Wii U om priset är extremt bra.