Separera namn med ett kommatecken.
JO, det är så att jag har ett litet problem. Jag behöver hjälp med förslag och tips på Androidbaserade MP3 spelare. Mitt problem ligger i att...
Tänkte jag oxå skulle dra igång en forumslek. Denna heter onödigt vetande och kan handla om vad som helst bara en förklaring och helst en...
Nu gillar jag inte att starta onödiga trådar men har precis upptäckt att ikonerna för phone, contacts, messege och home är annorlunda i de första...
Hittade ett ballt webbaserat spel från ubisoft som gör Heroes of might and magic. Jag började bygga ett slott men känner mig ensam. här har ni...
Vet inte om detta är kanske så relevant information. Men det känns på någon sätt ironiskt att google Earth är den mest nerladdade grattisappen för...
Fick en nostalgi tripp här. När man läst natruorienterade ämnen måste man ju ha en TI-83 emulerad i telefonen! sjukt najs!...
Jag gillar ju inte all starta trådar med nonsens, men det är en sak jag undrar över. Nu har det ju blivit några flashningar men alla nya...
Någon som har upplevt detta problem jag ska beskriva med SGS? Jag kommer hela tiden tillbaka till TW när jag vill fortsätta vara i LP vid tryck...
Då har man fingrat på en galaxy Tab och jag blev verkligen imponerad. Det som inte imponerande var när jag surfade aftonbladets sida genom 3g...
Är det bara Jag som upplever att det samlas ganska mycket smuts i Kanten mellan displayen och silverkanten? Jag har provat att försiktigt med en...
Nu har Wifi slutat att fungera på min samsung galaxy s! Vet inte vad som hänt. Jag satt och mixtrade lite med lite olika appar, uppdaterade...
Såg att det var någon tidigare som hade nästan samma titel på tråden men inget svar hade givits.:mad: Då undrar jag och min kollega om någon vet...
Skulle vilja veta om någon testat att spela upp filmer i mkv format än? Om det är värt att ladda ner lite större filer och få bra kvalité eller om...
Är det ett Micro sd med lite högre överföringshastigthet som gäller vid filmning av hd matrial och uppspelning om man vill köra via externt minne?...
Tänkte bara höra om någon testat och kört LAUNCHER PRO på sin galaxy än? Ja menar i väntan på 2.2 (tar väl några månader,innan årets slut?) kan...