Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Vi ska utveckla en app som förenklat gör följande: Användare kan ladda upp poster med text, bild och film. Dessa poster positioneras...
Everyhopa söker en programmerare för fast tjänst. Inför betalansering av en geopositionerad Android-app söker vi en programmerare för...
Märke, efter en månad, att skyddplasten låg kvar i boxen. Men hur får man fast plasten? Har försökt med lite vatten och skärmrengöring. What's the...
Funkade kanon att uppdatera. Dessutom spars alla bilder på kortet också. Backade upp adressboken på Google innan. Den enda skillnad jag märkt...
Hej, letar efter app som spelar in telefonsamtal och helst lagrar dem på minneskortet. Det finns ju apps som spelar in via mikrofonen men det är...
Nej i min rom går det inte att kryssa den.
Hej, På min Acer Liquid kan jag inte ladda upp bilder till internet. Eller i alla fall kan jag inte ladda upp bilder till min Wordpress...
Du kunde inte hålla dig heller? Du märker ingen sämre batteritid för att du startade i förtid.
Hej, Fick precis min Liquid. Måste jag nu vänta 8 h på batteriladdningen eller kan jag starta upp den samtidigt?