Separera namn med ett kommatecken.
Aningen sent kanske men mottar hemskt gärna en invite. [email protected] Tack på förhand :)
Har du ett Wifi du kan ansluta till? I så fall kan du trycka på Svara-knappen. Sedan gå in på Kontakter och trycka på Alternativ-knappen. Sedan...
Okej, det kanske bara var något tillfälligt, eftersom att nu har telefonen fungerat bra. Tack så mycket för all hjälp. :)
Gjorde factory reset och telefonen startade som den skulle, men sedan gick jag in i market och då hängde den sig och startades om. Men nu verkar...
Det finns endast wipe data/factory reset eller wipe cache partition. Vilken menar du? Kan tillägga att jag inte har 2.2.
Problemet ovan är nu löst, men nu har jag ett nytt problem. Jag var inne i Wifi tethering appen då plötsligt allt ting frös/hängde sig, det gick...
Jag har samma problem med min Spica, det uppstod efter att jag hade lagt in en ny rom från Samdroid kitchen, såg även att en annan här på forumet...
Jag har nu försökt igen att roota och nu funkade det prima, varför det inte fungerade innan vet jag inte. Jag har även lagt in en ny rom från...
Ja, New PC Studio var avstängt. Men tack för all hjälp i alla fall. Våran bra dator har nyss gått sönder så jag har ju fått försöka roota på två...
Jag tryckte ner; Volym ner + Kamera + Av/På knappen innan jag satte i telefonen och det står Downloading på skärmen. Så jag antar att den är i...
Jag har nu bytt dator och installerat Samsung New PC Studio. Nu ser allt ut som det ska i enhetshanteraren och Odin upptäcker telefonen. Jag har...
Nej, Odin visar inte att telefonen har anslutits. Varken när jag har USB-felsökning på eller av, i downloadläget. Det kommer upp en ruta där det...
Hej, är ny här, och jag hade tänkt att roota min Spica. Men jag har stött på ett problem. När jag ansluter Spican till datorn med USB-felsökning...