Separera namn med ett kommatecken.
En reservation får bara vara ett visst antal dagar har jag förstått det som.
Jaa men svårt att veta om jag vill ha den :D
Sugen på en svart ultra, är milanese loop värt pengarna?
Lycka till alla som ska handla idag, glöm inte att andas där vid 14 slaget :)
Tack, fördelen med Asusen är att den kan ta failover via USB, ska se om jag får igång det via Ethernet och isf blir det nog ett byte :) Kan ett...
Funderar på exakt samma sak, provade igår med en gammal huawei men den verkar inte vilja dela internet via usb-c till ethernet adapter tyvärr....
Telia brukar vara bra, vet inte om de fått in klockan än dock.
Jag som kör PRO Max idag kommer nog lida lite, kör iof beta men brukar inte ha för mycket batteri kvar på kvällen, laddar varje natt.
Blev sjukt sugen på en Air men är lite orolig över batteritiden, får byta telefon på jobbet i november så då hinner det komma gott om rapporter...
Jag köper din ultra 2 för 3100 ;)
Du vet vart du hörde det först ;)
Äh det kommer ingen iPhone 17 idag, iPhone 26 kommer den heta ;)
Värt det bara för fallout men finns en del annat skapligt också. Kass app dock, har det mest för fri frakt
Bra om man har 3 eller fler våningar kanske :D
Känns enklare med två dammsugare :)
Sålde hörlurar till Dune, snabbt och smidigt
Sugen på en air efter flera generationer med PRO och PRO max, vore skönt med lägre vikt men jag hoppas inte batteritiden blir för dålig.
800 och den är din
[ATTACH] [ATTACH]
Nya i oöppnad förpackning, finns i Strängnäs men kan skicka. 1000:-
Köper gärna, har även en iPad mini 5th gen om du vill byta, kan lägga en slant emellan
Jag gillar ikeas skogsolvon, innebär att man får köpa nya örngott dock.
Funkar perfekt för mig.
Tack! Hur man kom åt alla flikar var nog det enda jag tyckte var dåligt med ios26 så nu är jag glad :)
De kör väl halva priset lite då och då?
Har i Strängnäs om du kan hämta, kan iof skicka men det var ju akut :) Är alltså original jag har...
Lite sämre batteritid också men fungerar annars bra
Den fungerar väldigt bra. Något lagg här och där men inga problem
Roomba combo j9+, anmäler man sig till nyhetsbrevet så får man ytterligare 200:- i rabatt. https://www.refurbed.se/p/irobot-roomba-combo-j9-plus/
Ja det är ju lätt att välja bort politiken när det passar en själv.
Ja min var en facelift. köpte min begagnad privat så var inte ny heller. sen det här med kollektivavtal har vi ju inte ens nämnt, jag står ju...
Min var en -21a så i princip samma bil som -22an, hade gått 7500 mil när jag sålde den och hade alla problem som jag nämnde. Nästan 1500:- i...
Tesla har ju inget uttalat servicebehov men rekommenderar att byta kupé filter och smörja bromsarna en gång per år. Vad som skulle kunna dyka upp...
Jsg tycker Teslas kvalitetsbrister är avgörande (tillsammans med Elon) de är ju outstanding på mjukvara men det är för många dyra fel på bilarna,...
Nio vann ju SECC förra året tack vare batteribyte men i år fick de se sig slagna av Porsche, vet att Nio bilen hade lite strul vid någon laddning...
Inget jag tänkt på, har en 13” PRO på jobbet men jag är nog inte så känslig för sånt där :)
Såld till Tiny
Har en och använder den nästan bara till att kolla streaming tjänster, gör sitt jobb men saknar Face ID från telefon :)
Används inte längre och är i bra skick, kan skickas och frakten går nog på 82:- skulle jag gissa, är ganska tungt. [ATTACH] [ATTACH] Finns i...
Någon här som brukar följa SECC? Swedish Electric Car Championship I år är det en lastbil med vilket ska bli väldigt intresant att se hur det går.