Separera namn med ett kommatecken.
Säljer min Pixel 6 Kinda Coral, köpt från Otto.de. Endast testad och invisible Shield från Media Markt monterat (299kr, med skyddet och kvittot...
Säljer en icke använd Nest Hello smart dörrklocka. 1400kr
Jag har idag en switch där jag kör trådat till TV, PS4, Trådfri gateway och det har fungerat felfritt i flera år. Vägen till switchen går från...
Beslutsångest. Är ute efter ett elfordon som komplement till min cyclocross, MC och bil. Pendlar till jobbet (1,1 mil enkel väg), treskift, och...
Är det någon som får till 5.1 DD(+) från Viaplay/Cmore via Chromecast? Jag får 5.1 DD från Netflix och HBO Nordic via CC Ultra samt Android TV...
Köpte trepack men kommer bara använda två st. Köpta på Elgiganten och jag ställer självklart upp vid ev framtida garantiärende gällande kvitto...
Svart Galaxy S2 olåst och i mycket bra skick säljes. Hittar ej kvittot för tillfället men den är inköpt på Siba (kvitto kan alltså skrapas...
Inge som sitter på en Tablet S och vill byta mot Galaxy SII + pengar emellan? SII i bra mycket bra skick.
Jag skulle uppgradera tjejens sII:a till 2.3.4 (gjorde det på min egen för någon dag sedan) via kies och allt flöt på bra. Dock så hände någonting...