Separera namn med ett kommatecken.
Även jag råkade beställa en. Så nu väntar den olidliga väntan.... Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Vunnit dom på mitt jobb men kommer ej till användning. Ca en månad gamla endast testade i 1minut. Då det är en vinst så finns inget kvitto. Dock...
Köptes av @R3b0rn i lördags och jag har nyss hämtar ut den och startat igång den men insåg direkt att Android Wear är inte för mig... Klockan är...
Tack & bock! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säljer gärna allt som kit så jag slipper att posta så mycket:) Skickat från min iPad med Tapatalk
Säljer en vit Samsung trådlös fast charge laddare, svart Spigen skal till S7 edge, svart Samsung LED flip cover till S7 edge. Allt är i nyskick....
Gör det! Den ligger även ute på blocket så du vet. Ha det gott Skickat från min iPad med Tapatalk
Tyvärr inte, försäljning som gäller. Tack ändå ! Skickat från min iPad med Tapatalk
Om ej trådskaparen skulle vara intresserad så kan du få pma mig med info:) Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bump
Ok jag förstår! Hmm med tanke på att jag vill ha 6500 med de tillbehör som hänger med så vill jag ha 2400 Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Får tänka lite på det. Du begär 4100 för din g5 va? Hur upplever du den? S7 edgen är ju faktiskt riktigt jövla bra.... Skickat från min SM-G935F...
Hmm tåls att tänkas på:) pma pris i pm om du vill! Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Bump Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säljes komplett med kvitto kartong och tillbehör. Jättefint skick! Köpt 160311 så med andra ord lång garanti kvar. Ingår ett Spigen skal, ett...
800+ frakt för routern.
Spelar absolut ingen roll vad du tror i en annan säljares annons. Sen att du länkar en enklare klocka som är betydligt billigare har jag noll...
Skulle använda den dagligen om jag vore du Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Ja verkligen:P Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Sålde några Gigaset tags till gualm. Inga konstigheter alls.
Sålde en Nexus 6P till Agorazo, super trevlig kille och snabb enkel affär!
Deal Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det kan du få göra:) har hittat lite fler tillbehör här hemma om du ångrar dig Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bump Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
1750 för klockan Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Bor i karlstad:) Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Noterat men kommer ej att ske:) Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Säljer en Nexus 6P Silver 32gb i perfekt skick. Sitter ett invisibleshield tempered glass på samt medföljer ett svart nytt Spigen thin skal. Får...
1600 för klockan Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Kanon då sköter vi resten under veckan. Nu återgår jag till Seaworld:D Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Låter rimligt! Tyvärr så kan jag inte göra affär förens på fredag nör jag landar från semestern. Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
3600 kan du få:) Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Ok väljer du att behålla den eller hur går tanken? La ett bud för några dagar sedan utan svar. Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Sålde du klockan? Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Då bjuder jag helt enkelt 3500:- Ink frakt kan dock inte göra upp affär förens jag kommer hem från semestern den 27
Personligen tror/trodde jag att det skulle presenteras en ny nu i juni och släppas lagomt till hösten. Har nu i veckan snackat med flera Apple...
Tror tyvärr inte du fick mitt PM heller. Jag har en Nexus 6P om du är intresserad av ett byte?
Det fixar vi! Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Det gör det men jag är inte hemma förens 27 maj tyvärr Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Ja eller nej egentligen inte tror inte jag fixar lg... Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk