Separera namn med ett kommatecken.
Är inte s7an skärm lite rundad i sidorna? Blir inte alls bra med glasskydd då, antingen är skydden smalare än telefonen eller så blir de en vit...
Kanske inte är lika känslig, kan vara kul å prova också :)
Vill byta min htc 10 som är i princip nyskick mot en iphone 6s/7 128gb eller större i samma skick. Telefonen har haft skal och skärmskydd sen dag...
Har en htc 10 nu med touch, helt hopplöst :/.. ähh så farligt kan de ju inte vara [emoji14] haha
Blir nästan värre då. Men man kanske ska gå över till mörka sidan(iphone) och testa :)
Jo märker de, ganska synd. Kommer åt knappen lite då å då, blir fruktansvärt irriterande ibland :/
Hm de va trist. Gillar inte alls de :/ tack för svar :)
Säkert redan frågats 100ggr men har telefonen touch knapp som hemknapp eller är de en gammal hederlig knapp?
Försökte redigera texten att den kan säljas, men gick inte å redigera via TP av nån anledning. Men noterar ditt bud och avvaktar ett tag
Har en HTC 10 silver i princip nyskick, skal och displayskydd sen dag 1 som jag hade vela byta mot en oneplus 3 i samma skick. Kartong, kvitto...
Jag köpte samsung kortet, funkar perfekt :)
Bump Finns de någon app som gör det nå mer? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Bjuder 1600kr för lurarna om du kan tänka dig och skicka dom :) Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Vilken typ av minneskort är bäst och använda till htc 10?.. tänkt mest å lagra stora filer såsom ROMs, backups och bilder. Kanske lika å satsa på...
Köpte fallout 4. Allt gick snabbt och smidigt. Kan rekommendera
Finns de nån app som gör så man kan använda fingeravtryck istället för ett vanligt lösenord? Helst som importerar dom sparade lösenorden som redan...
Har inte fixat de där ännu, väntat på denna rom :) Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Okej de kanske man kan lösa på annat sätt tex xposed.. De är alltså bara och göra full wipe, wipe data, install rom och wipe dalwik/cache? Har...
Äntligen! Kan du kolla om man kan slå av LED lampan under laddning ? Hur funkar romen? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Kollade nyss. Finns inge repor eller liknande på skärmen, kartong och laddare finns. Vet faktiskt inte om den är olåst, vet inte om halebop låser...
Bra skick. Sitter spräckta tempered glass skydd på bak å fram sida. Kan tas bort och kolla innan eventuellt köp, har inte vela ta bort om jag...
Har en lila z2a för 1000kr ? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Du kan få 200kr Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Inte sugen på och sälja de? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
En lila z2a? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Bägge är i nyskick Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Kan byta mot far cry 4 eller batman arkham knight. Kan också köpa fallout om du är mer intresserad av de? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Vet iaf med Sony att DRM nycklarna försvann, men de märktes inte för mig iaf.. går säkert å ladda ner dom igen om de vore så :) Skickat från min...
Söker fallout 4 för en billig peng. Kan även tänka mig en bytes affär :) Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Jaså gör dom de? De visste jag inte Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Verkar inte gå. Fattar inte varför dom inte gör att man får välja, jag behöver ingen irriterande lampa för att se när mobilen laddar . Går om jag...
Tror de. Verkar som att du kan ladda ner men inte installera Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Finns en guide på xda hur man kan göra. Men får väl vänta till venom släpper sin rom så man får bort LED laddlampan :/ Skickat från min HTC 10...
Finns de nått sätt och slå av LED helt? Sjukt störande när man laddar telefonen :( Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Nej ligger plant :) Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Okej :/ hade helst slippa låsa upp bootloader och bara köra root tills venom släpper sin rom. Vill kunna installera ota på så här ny telefon...
Har fått repor av vanlig använde på flera olika telefoner med gorilla glass, kanske inte stora men dom syns när skärmen är avstängd. Skickat...
Skyddar mot repor vilket gorilla glas inte gör i längden :) Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Har också kollat på den. Man får se hur de ser ut när den kommer ut Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
De kanske stämmer att de vara var förbokning på Amazon, läste aldrig så noga.. Trist att dom gör skärmarna rundade, man vill ju inte gå till...