Separera namn med ett kommatecken.
mi11 Skåne . 2500
Tips för mobilabonnemang till x2 personer. Med eller utan telefon. Gärna med längre rabatt än standard 3 månader halva priset osv.
m1 pro 13 8gb 256gb 2020
Har 14p max . Otroligt bra lur
Vad har du för abbonemang ?
El giganten har extra 2000 inbytes rabbat om någon är intresserad
Gäller det även för outlet modeller? Eller måste köpa nytt ?
Du får jbl hörlurar endast vid 20 gb abbonemang och uppåt hos halebop. Jag tänker galaxy flip 4 verkar vara bättre deal hos halebop . -Väljer...
Tar gärna emot tips om mobil abonnemang. Båda jag och hustrun behöver en bättre abonnemang. Gärna utan telefonen.
Tele2 Obegränsad snabb 24mån[IMG] SPARA 4890kr!Köp Google Pixel 7 128GB med Tele2 15GB för endast 449kr /mån! Gäller endast nytecknande av...
Hmm , får inte priserna. Lägger vimla men priser är fortfarande 8k ..any ideas?
elgigantan tror jag.
Menar du 6a ,inte pixel 7
Har samma wifi 6 routern. Kopplade en billig openwrt router som primär och telenors router som AP.
Xiaomi mi 11, resar till Ö-vik imorgon
Dela gärna koden för att slippa avgiften. Finns det även för SE4?
Kan stämma. Livet är bättre med OPENWRT
Sitter och funderar över min EL situation. Har i dagsläget Nordic best energi (lokalt företag i Skåne ) med aktiv förvaltad el avtal (69 kr per...
Det blev en S22 graphite 256 GB till fru . -1000 kr rabbat kod via föranmälan -1500 kr I inbytes rabbat gammal usel mobil har såklart 0 kr i...
Jag har en Dell ligggande Inspiron nånting 15,6 tum 8gb ddr3 I5 3:e generation Amd grafikkort Ssd WiFi BT finns Win10 och Mac installerat ....
Tycker du verkligen att sony ersätter s21 ultra ?
Pixel 6 pro via fnac