Separera namn med ett kommatecken.
Jag har lagt till fring, o ringt till en polare som har fring på iphone, funkar helt okay, lite kasst ljud men annars helt okay. Och ringer jag...
Jag läst igenom det mesta här, men är så världelös på allt som ni säger. Jag vill bara veta om fring funkar bra att ringa med från med Hero och...
Funkade :P nu funkar det bra igen,,
Jag uppdaterade min Hero nyss. Men kommer inte in på market????? Får en massa felmeddelande hela tiden, SJUKT irriterande för kommer ju inte åt...
Väldigt sant :P
Varför jag blir osäker är ju för att jag alltid brukar köra via Wifi, men KAN köra via 3g med (android inte nokia dårå)
För ringde nämligen till telia och kollade om jag hade några utomlandssamtal, och hade inget, o fakturan var inte högre än va den brukar vara. Har...
Tack för svaren, men egentligen vill jag bare veta om jag får betala för att ringa från skype i min telefon till en dator i Canada?
Fattade inte riktigt :P Men när jag väljer en kontakt så kan jag välja antingen namnet adam_adamsson eller ett telefonnummer, o väljer...
Det finns en funktion när du väljer klocka under htc widgets/ där finns det 12 olika klockor och nr 4 är en tvådelad klocka. Enjoy!
Jag har skype beta till min HTC och funkar faktiskt bra, iaf när jag ringer. Men när man ringer så står det att "dial a local number", detta...
Använde min Htc hero då plötsligt knapplåset, den där man drar ner rutan neråt, hade försvunnit!?!?!? Istället blev det en svart ruta (som jag...
När man kör via WiFi och har på msn funkar det perfekt. Men När man stänger av WiFI så är det alltid på, och fungerar bra. Har ställt in så att...
Bra svar! tackar..
Jag har precis köpt en htc hero. Riktigt grym på alla sätt. Men vilka apps ska man ha och va gör dom? Och var finns dom förutom genom market...