Separera namn med ett kommatecken.
Jepp men har inte fått någon leveransinformation ännu. @Honda skrev att det bör komma under kvällen.
Aha :D. Började bli lite smått orolig ;).
Inget från Apple heller :eek::teeth:
Någon som fått sin lur skickad från Apple ännu?
Det kom redan i tisdags :D.
Jepp jag kör alltid ESR som är heltäckande. Har fungerar klockrent med Face-ID oavsett om det är ljust eller mörkt :).
Här kommer det bilder på telefonen och tillbehören. Hitta även två skins som jag skickar med vid affär. Kartong finns kvar till alla Apple skalen....
Aha nu är jag med :D. Har ännu inte fått mina skärmskydd som jag beställde direkt från ESR men återkommer så fort de landat hos mig :D.
Varför skulle dom ej vara original :cool:?
Säljer min iPhone 12 Pro 256GB i färgen Stillahavsblå då jag beställt mig en iPhone 13 Pro. Telefonen är köpt kontant på MediaMarkt 2/11-2020....
Efter att ha läst diverse beställnings misärer från olika operatörer och återförsäljare är jag glad att jag la en beställning hos Apple direkt...
Jag har inga planer på att börja använda Apple Pencil idag då jag inte riktigt vet till vad jag skulle använda den :P. Tack dock för informationen...
Såg absolut riktigt trevligt ut. Känns som båda våra är oerhört lika men bara olika märken :).
Nästan lika ;). Blev detta skydd för min del CACOE Magnetic https://www.amazon.de/dp/B09C59XJ3W/ref=cm_sw_r_awdo_navT_a_E8D8RG12JS2M982M2KK9
Lite tillbehör till min kommande iPhone 13 Pro och iPad mini. [ATTACH] [ATTACH]
Så nu är jag redo att få hem min 13 Pro :cool:. [ATTACH]
Så nu får gärna min iPad mini dyka upp på fredag :). [ATTACH]
Ja jag tror problemet dök upp vid iOS 14.8 för min del med notiserna. Det är samma här med MS 365-kontot då jag har arbetsmejlen i Outlook appen...
Är det någon som fått problem med notiserna på Outlook efter uppdateringen till iOS 15? Jag får inte några notiser om att jag har fått nya mejl...
Tycker det blev grymt smidigt att växla bland flikarna jag har uppe med adressfältet nedan så jag kommer fortsätta med det :D
Haha känns riktigt skumt men förhoppningsvis vänjer man sig :D
Tackar :). Samma här :).
Vilken tid ska det släppas ikväll?
Ska bli intressant att jämföra med de skydden jag beställde direkt från ESR och likadana skydd jag beställde via Amazon.de som du :)
128GB hade täckt mitt behov mer än väl men jag skulle älta att inte få ut maximalt av Pro Res även fast jag inte kommer använda det allt för ofta...
Tur att alla inte är som du :).
Beställde mig en iPhone 13 Pro 256GB då storleken är en sweetspot för min del. Kompletterade telefonen med nya iPad mini då Max är alldeles för...
Smidigt att ha en iPad mini i jeansfickan *not*. Även om det gick att ringa från en iPad skulle jag aldrig använda den som en telefon.
Tror inte det jag heller! Min kommande iPad mini blir endast ett komplement till min iPhone 13 Pro.
Blev tillslut en iPad mini 64GB WiFi i färgen stjärnglans då det var alldeles för lång leveranstid på den rymdgråa. Kommer visserligen ändå ha...
Lyckades iallafall knipa en iPhone 13 Pro 256GB i färgen Graphite som ska levereras 24/9 :D
Kanske därför :D. Jag gjorde allt via hemsidan direkt men till nästa år vet jag ;).
Sidan var inte ens uppe här förens 14:07 typ och beställningen gick igenom nu tillslut.
Fyfan vad värdelöst Apple styrt upp det via deras egna hemsida. Ett så stort företag borde inte ha dom problemen.
Verkligen :mad:
Står själv och velar mellan graphite eller guld men kommer säkert bli en graphite då som du skriver är den diskret :)
Precis de jag beställde med expressfrakt :).
Jag chansar också och beställer, tror inte mina jag redan beställt från ESR hinner komma fram i tid :).
Lite skumt att det inte är samma typ av skärmskydd som säljs via ESR's officiella hemsida som har utskärning för frontkameran men inte de som...
Kommer säkerligen inte använda det allt för ofta men alltid kul att ha möjligheten ;). Får bli en 256GB då jag tror den blir enklare att sälja sen...