Separera namn med ett kommatecken.
Hej Per, Du kan ju alltid hänvisa till konsumentköplagen som tydligt säger att du har rätt i ditt fall. När är varan felaktig? Din vara är...
Tele2 stödjer inte Fast Dormancy i dagsläget så att stänga av detta bör göra en viss skillnad =) EDIT: Såg att du inte har angivet vilken...
Vilken ROM kör du?
Går det att lägga in ny kernel t.ex KG2 på original romen vi har här i norden (KF3)? är så trött på hur den sköter 2g/3g och täckningsproblem. Men...
Tveksam om du behöver kvitto för att lämna in den, dom bör kunna se om det är garanti kvar på t.ex serienumret. Sen har ju inte telefonen funnits...
om du bara har "lås skärmen" på så kommer det ingen bild, du behöver låsa upp telefonen.
Jag ställer in så att den inte ska vara på auto, säg att jag ställer den på 30% och sen hoppar ur inställningarna och håller för handen några sek...
Ställer samma fråga här eftersom min tråd blev låst med hänvisning att uppdatera telefonen för att lösa problemet, dock så är den uppdaterad...
Hej, Prova att ställa av auto-brigness på telefonen men det verkar som det inte fungerar så bra? Om jag t.ex lägger handen över telefons övre...
Ska testa Kies när jag kommer hem från jobbet sen och se hur det fungerar för mig. Behöver man installera Kies på telefonen eller räcker det med...
Finns väl dumpar av uppdateringen på XDA. Dock vet jag inte hur man uppdaterar utan kies?
Jag beställde min 1 maj och telefonen har skickats i dag från Brightpoint. Däremot har jag inte fått mail om leveransbesked som vissa andra har...
htc borde väl ha någon pixel garanti, vet inte vad dock
funkar bra, mycket snabbare fast det är klart att det finns en del buggar
Okay, låter som det är något med programvaran att göra. Kanske dom kan fixa det till nästa update =)
hmm skumt, aja kan ju iofs vara skräp i trackballen men tveksam. iaf bra att fler verkar ha samma probelm
Ingen av er som har märkt av att bakgrunds menyerna flyttar av sig själv ibland? Min bläddrar till höger ibland har jag märkt efter uppdateringen,...
okay så har jag 3g synk på kommer den alltid att synka till offline varken ja vill eller inte? eftersom jag har 3g teckning 99% av fallen. och...
Hej, Hur funka det med 3G/wifi synk, va menas med det? samt va betyder "force offline" som också finns under settings? =)