Separera namn med ett kommatecken.
Satte mig och kikade på Pricerunner och den här sidan har Pixel 10 Pro för 10315 kr + 95 kr frakt. Någon som vet varför och hur den är så mycket...
Huh? Har kört med Adguard DNS och inte märkt någon reklam alls i apparna som i vanliga fall kör Google-reklam osv. När det gäller Revanced...
NordVPN erbjuder det vet jag. Inte direkt billigt: [ATTACH] Kanske skulle du ha bättre tur med en tjänst dedikerad specifikt åt att streama...
Jag provade att byta ifrån Curve Pay tillbaka till Apple Pay och inget har ändrats i appen när det gäller denna bonus, så antagligen inte. Haha...
Det där hade jag nappat på på en gång om jag nu någonsin fick det. Var det i ett mejl eller i appen? Edit: Det går att få i appen! Bara att gå in...
Inte en chans. Det enda vettiga sättet att undgå sånt här är att köpa en dedikerad IP av ett VPN-bolag. De är aldrig blockerade då de köps direkt...
De har bekräftat att stöd kommer vara möjligt. Det är device trees som inte längre ges "gratis" av Google till GrapheneOS, men de säger att det...
Revolut har 60 miljoner användare och har funnits i en evighet utan att något läckt ut. Jag skannade mitt, känner att sånt är lugnt när det är...
Deras tjänst fungerar inte med BBC längre dessvärre. Brittiska streamingtjänster fungerar inte längre med servern i UK - Integrity VPN
Går säkert att hitta en gammal uppdatering i form av en .apk på nätet. Eller så kan du prova någon annan app för kontakter. Denna brukar ju vara...
Det blir så med båda vad jag vet. Om jag betalar med mobilen med alla andra kort är det alltid på svenska, men inte med Klarna.
En fun fact är att detta verkar gå att styra från deras sida. Min mobil är på tyska men jag har ett svenskt Klarna-kort, och när jag betalar med...
Jag kör kombon Amex Blue och Morrow Bank. Allt som inte tar Amex får Morrow i korthet. Bara mataffären gör ju att man går plus, förutsatt att den...
Som jag ser det är det mitt resekort när jag behöver ta ut pengar ur bankomat, och de verkar inte intresserade av att det ska vara något annat än...
Det är väl bara att hitta en på Google?
Räcker med en 9a. Inget allt för krävande du gör med mobilen direkt
Deras kundtjänst har gått under jorden och det ryktas att de är nära att konka. Fairphone Support no longer available Fairphone Customer Support...
Äh jag tänker att bara batteritiden som sparas in lär ju vara värt lite extra. Men vi får väl se vad skillnaderna blir i praktiken när mobilerna...
Kika på denna https://www.reddit.com/r/StremioAddons/comments/yi5jdw/ultimate_guide_to_stremio_torrentio_rd/
Det har den, på "startsidan" eller vad jag ska kalla det. Det gör den, men det fungerar rätt wonky. Vill du ha gratis musik kan du kika på...
Jag har inget abonnemang alls, utan jobbet betalar mobilabonnemanget för min del och till och med jag överväger nappa på Halebops erbjudande. Jag...
Den heter vanced för den är advanced without the ad ;) Enda skillnaden är således att det inte är reklam när det annars borde vara det.
För appar kan du använda Revanced-appar. Reddit Revanced, Messenger Revanced, osv....
Intressant ändå att maxtiden man således kan ha en mobil i Sverige är cirka 9 år efter sista uppdateringen. Med 7 års stöd är det alltså ungefär...
Det hoppas jag verkligen på. Är lite taggad på att prova att ha mobilen som dator en dag för skojs skull och då vill man ju att det är så snabbt...
”Många” Aldrig hört om detta problem utanför denna tråd. Har svårt att se att det skulle vara en stor procent av användare som har det problemet...
Aldrig varit med om detta alls. Säkert att du inte missat något under batterisparläge eller dylikt?
Kan du länka dealen? Vägrar ha reklam på YouTube.
Hoppet är det sista som dör i människan sägs det, men hoppet om Morrow Bank har försvunnit för mig för länge sen. Misstänker att cashbacken kommer...
Jag fick även jag ett nytt kort idag. Jag tror dock inte att det är ”nya” bonusen utan bara nya utseendet på kortet, det återstår att se om det...
Känns ju som att det inte blir något Telenor-erbjudande i år. Eller vad tror ni?
"Han menade att användarnas säkerhet kan hotas om Apple tvingas att öppna sitt ekosystem för konkurrenter." På vilket sätt då? Jag sideloadar på...
Lät som skit i appen och inte i handen så att säga.
Sist jag var utomlands provade jag att handla med Revolut, Klarna och Northmill på samma dag. Revolut var klart sämst när det gällde valuta,...
Funderar på att börja använda mitt Lunar lite mer för skojs skull. Tidigare hade de att de donerade lite pengar till välgörenhet samt att man...
Har kikat på tester med 9 Pro osv. Den kunde ha otroligt mycket bättre batteri: Smartphones with the Longest Battery Life
Jag ber till universum varje dag att den ska ha bättre batteritid. Det är bokstavligen allt jag vill ha. Allting annat är redan, i mina ögon, den...
Se på fan. Nu får vi se om rabatten hos Komplett och cashbacken ryker.
Tror att nu när de byter tillverkare så kanske vi för första gången får en Pixel som inte även skulle kunna vara ett element på vintern....