Separera namn med ett kommatecken.
Plats: E16 / 68:n, Storvik. Operatör: Telia [emoji106] Lur: Samsung Galaxy S20+. Bra fart i 700 MHz: [IMG][IMG]
Såg nyss att Telia har uppgraderat sina abonnemang för mobilt bredband med mer surf. Samtidigt är surfpott borttaget, så det går inte längre att...
Fast Telia var först med ett helt obegränsat mobilt bredband innan de aktiverade geolock på det som idag erbjuds som fast bredband via mobilnätet....
Underligt att Tele2 har en spärr på relativt låga 50 GB, det bör ju inte vara några problem att ta bort den med tanke på hur bra deras nät är enl...
Det du kan välja på som förmån är: Mer surf i mobilen. Mobilt bredband 20 GB Högre hastighet på fiberbredband. Väljer du att uppgradera ditt...
Du kan ju bara få en förmån på Telia Life. Om du vill teckna mobilabonnemang med 1 extra användare & även ha högre hastighet på ditt bredband så...
Det beror på, se "vanliga frågor". Samla mobil och bredband - få en förmån - Telia.se [IMG]
Ja, då blir kostnaden 329 kr / pers för obegränsad surf med Telia Life. [IMG] Utan Telia Life blir priset istället 389 kr / pers för obegränsad surf.
Här ser du ordinarie pris utan rabatt (Telia Life): [IMG] Och här ser du priset med den rabatt Telia Life ger på 30 GB & Obegränsat: [IMG] Vill...
Om du klickar i att du har bredband från Telia så får du ju fram priset som gäller för Telia Life, ordinarie pris utan Telia Life får du ju om du...
Det finns en egen tråd för Telia Life: Nytt bonusprogram hos Telia: "Telia Life" Om du väljer förmånen mer surf i mobilen och vill ha obegränsad...
Net4Mobility är nätbolaget som bygger 2G & 4G till Tele2 & Telenor. Ett mobilnät med högst varierande kvalité.
Fast du får ju Telias nät med Halebop, bara det kan vara värt kostnaden. Möjlighet till extra datakort också. Fast Net4Mobility kanske fungerar...
Hej i grannbyn [emoji6] Gör gärna fler tester, Fello vs Tele2. Kan vara kul å se hur Net4Mobility-nätet fungerar nu i kristider, det du kom upp...
"De slopade bindningstiderna gäller för nya privatkunder som tecknar röst- eller bredbandsabonnemang utan mobil eller router. Tilläggstjänsten...
Iofs.. vill man ha obegränsad streaming så väljer man abonnemang med obegränsad surfpott.
Sånt sysslar ju även Telenor & Tele2 med när det gäller Telenor Stream samt ComHem Play där trafiken inte belastar surfpotten. Streama tv, film,...
Jo, såg det. Annars väldigt bra pris.
Var in och kollade på Telias företagsabonnemang. Se där: [IMG]
Främst riktat mot företagskunder: Telias satsning: Fri surf mot Office i nytt abonnemang Företagsabonnemang mobil - för era behov - Telia.se...
Du kanske bör felanmäla just den masten / basstationen ?
Hade liknande problem när jag hade abonnemang från Telenor, låste jag mobilen till endast 4G så gick det inte att ringa trots VoLTE, ställde jag...
Nä, rejäl kapacitet där jag rör mig. Se mina senaste inlägg i denna tråd: Hastighetstester med din mobiloperatör
Plats: Valbo köpcentrum, Gävle. Operatör: Telia [emoji106] Lur: Samsung Galaxy S20+. [IMG]
Får vi ju verkligen hoppas att vi inte halkar efter ännu mer på 5G.
Plats: Skogskyrkogården, Gävle. Operatör: Telia [emoji106] Lur: Samsung Galaxy S20+. [IMG][IMG]
Plats: Teknikparken, Gävle. Operatör: Telia [emoji106] Lur: Samsung Galaxy S20+. [IMG][IMG]
Plats: HiG, Gävle (utomhus). Operatör: Telia [emoji106] Lur: Samsung Galaxy S20+. God kapacitet även dagtid: (Jämför med inlägg #3376) [IMG]...
Plats: Bergsgatan / Domargränd, Gävle. Operatör: Telia [emoji106] Lur: Samsung Galaxy S20+. [IMG] Basstation med fiber finns på Korpen Gävle...
Kjell & Co. Galaxy S20
Jag köper mina mobiler, att hyra gillar jag inte då man betalar för något man inte får behålla.
Fick bli en till laddare till S20+'en. 349 kr för laddaren hos Mediatysken. Sladden kostar 69 kr på ikea. [IMG]
Byt in den ? Du får t.ex en Galaxy S20+ väldigt billigt (ca 5000 kr rabatt) om du kan tänka dig ett abonnemang med bindningstid. Samsung Galaxy...
Plats: SOS-kiosken, Gävle. Operatör: Telia [emoji41] Lur: Samsung Galaxy S20+. [IMG]
Kjell & Co firar 2 miljoner medlemmar! Medlemshelg
Plats: Gävle city. Operatör: The Cloud. Lur: Samsung Galaxy S10 [IMG] 30 st accesspunkter täcker denna yta av Gävle City: [IMG] Accesspunkter...
Köpte denna idag på Telenor: [IMG][IMG]
Ja, precis. Därför har jag valt Telia. Det finns ju folk som tycker Telia är hutlöst dyra redan idag och väljer andra operatörer, för mig...
Plats: HiG (Högskolan i Gävle). Operatör: Telia [emoji41] Lur: Samsung Galaxy S20+. Mitt rekord i Gävle, otroligt bra fart i Folknätet [emoji108]...
Plats: Gavlehov, Gävle. Operatör: Telia [emoji41] Lur: Samsung Galaxy S20+. [IMG] [IMG]