Separera namn med ett kommatecken.
Kom tydligen en uppdatering till Light flow nyligen....
Så här ser det ut i det butiker jag kollat nu, [IMG]
börjar bli mer och mer sugen på den vita, har en beställning på en blå 64, men har även på ett annat ställe lagt en förbeställning på en vit 64:a,...
gryyyymt! :D är dock bara (mörkblå) 32:an, fortfarande "coming soon" på 64:an och vit (32/64), men det där var definitivt ett steg i rätt riktning!
Håller med, slängde in den med tanke på gårdagens utbyte om 18/11 i UK just, har inte sett något mer om det idag så verkar inte blivit något mer...
Nexus 6 skådar dagens ljus i UK http://www.androidheadlines.com/2014/11/google-nexus-6-is-now-available-for-pre-order-in-uk-from-mobicity.html
Tycker facebook-appen alltid varit strulig, speciellt på sistone, och då har jag inte uppdaterat till 5.0 ännu. Precis som du säger skärmen blir...
Lovar du? :P
Ja man blir lite matt emellanåt, va? En vecka till? (Å då är det bara pre-booking..... I UK...) o_O
från början skulle den väl haft pre-booking tidigare med detta blev uppskjutet till den 18:e, iaf enligt Know your mobile. Så inte bekräftat...
Ja jag väntar (hoppas) också på att det skall innebära något för oss här from imorgon.
N5:an är lätt den bästa mobil jag haft. Som ni säger, den ligger som gjuten i handen tack vara sitt material och kanterna. Pigg och alltid redo....
haha, gick in och kikade på cdon.se bara för det, de benämner Nexus 6 som :) men inte konsekvent, blå 64 är surfplatta, den vita 64:an är...
vad jag förstår skall det vara 5 invites som man fått att ge bort denna veckan =)
Har några invites, PM och först till kvarn som gäller.
;) redan gjort, har inte haft tid bara, nuså, nu bootar den, hej på dig lolipop :D (sideload ota)
vete tusan om jag orkar vänta jag menar, det är ju det enda man gör nuförtiden, väntar
lol, du langar alltså ;) Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Har ni förhandsbokat någonstans redan? Isf var? Jag har en liggande med netonnet. skickat från min z2 tablet
Äkta yrkesstolthet. Right there. :) Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Ja man undrar ju... Vet inte om man skall ställa in sig på nästa år bara för att. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Kommer tydligen en liknande happy hour av detta slag senare i veckan som skall vara lite mer europe friendly om man inte fixar det som är inatt...
Nya invites för oss som har inbox att dela ut kommer imorgon. Check out Inbox by Gmail (@inboxbygmail): https://twitter.com/inboxbygmail?s=09...
har sett på google+ att fler efterfrågat detta, men inte sett några alternativ / lösningar ännu, kanske något som kommer i senare uppdateringar ?
jag fick 3 däremot, om du har fler gmailkonton, så får du 3 per konto, så vad du kan göra är att switcha konto enkelt inne i appen och därifrån...
Ok har fått mina invites, vill gärna börja från början av tråden men är osäker på om dessa fått invites vid det här laget eller ej. Sent from my...
Visst är det så, är ju lite vad man själv tycker passar en, jag ser det mer som ett rent skrivbord och sådant jag vill ha kvar till senare ligger...
Jag passade på nu när man ändå skulle "tänka om" att gå ifrån etiketter. Har använt mig av ett 20-tal sådana. Nu håller jag mig till de...
Wally https://play.google.com/store/apps/details?id=com.musenkishi.wally
Håll i hatten, detta på Inbox by gmail's twitterkonto igår:
Tänk en kombo på dessa två :) just därför jag väntar på "nästa generation" som det är just nu.
ja, ehrm.. jag är lite osäker här, är inte vid mina sunda vätskor när det här händer oftast, men jag tror det är mitt andra larm (har två larm på...
Jag har det problemet, och det återkommer ibland. Det är först när jag aktiverar telefonen (öppnar skärmen) då drar larmet igång. Grymt...
Ja vad tror vi, när kommer den ut här för oss i Sverige? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Trots att jag fick en invite av en vänlig själ här på Swedroid häromdagen så fick jag idag även min invite från google. Hoppas det betyder att de...
Testa att under några dagar ha den i GSM / WCDMA auto istället för GSM / WCDMA/LTE auto. (Tethering & Networks, Mobile Networks, Network Mode)...
har inte heller fått någon kärlek att dela ut, vill ju pay it forward ! :D
jag är beredd att hålla med dig, den har inte riktigt utseendet med sig, det som stör mig med 360'n är att det inte är det "senaste" under huven...
Så onödig kommentar, lägg till varför istället. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Inbox by gMail, Senaste tillskottet från big G, fick min Invite idag och har lekt en del med Inbox nu. För mig, helt klockren. Saknar lite...