Separera namn med ett kommatecken.
Jaha, det var så enkelt som att starta om telefonen, inte bara datorn,efter ominstallerade drivrutiner tydligen.
Jag har en Samsung Galaxy Y som alltid (eller ja, har bar haft den i 3 månader, men ni vet..) har fungerat perfekt. Doc kså märker jag nu på...
Oops.. Upptäckte precis att jag skrev i fel kategori. Om någon admin/moderator läser detta, vänligen flytta tråden till korrekt plats, tack. :/
Har kollat runt på Market men inte hittat någon som passar våra båda (lite äldre) telefoner. Vad jag letar efter är en s.k. Family Organizer....
Jupp, se mina poster på denna sida i tråden.
Kör med nyaste Cyanogen-modden. (se länk på första sidan i denna tråd. Tordde dock att det var underförstått eftersom jag ändå postade i denna...
I spoke too soon. :( Det verkar inte som att jag får in alla Google-apps, förutom Market. Hur jag än försöker så får jag inte fram Market i...
Idag testade jag att isntallera på nytt, dock med skillnaden att jag formatterade SD-kortet i datorns kortläsare innan jag gjrde någonting annat....
Jupp, gjorde allt enligt instruktionerna. Skall testa ikväll igen och se hur det går. Jag har ett svagt minne av att jag fick samma fel när jag...
För tillfället använder jag T-Mobiles 2.1'a. FUnkar väldigt bra faktiskt.
Felmeddelande efter flashning? Jag har testat att flasha till senaste (CM6.1-Pulse-beta-0.40) men har stött på problem. Jag får felmeddelandet...
Sedan jag installerade Tre's oficiella uppdatering til l2.1 för några veckor sedan har min telefon börjat uppföra sig konstigt 2-3 gånger per...
Jag märkte av problem med YouTube då jag hade 1.5, men de verkar ha försvunnit efter uppgraderingen till 2.1 Att återgå til lstartbilden kan bero...
Det hade inte varit helt fel att få till apps2ds. :)
Jag är faktiskt nöjd med den. Hittills har jag inte upptäckt några buggar. Det enda som stör mig är att kamerna kan ta lite tid att starta/stänga,...
Jag letar efter ett silikonskydd till min U8220 men hittar inget som verkar passa. Någon med tips kankse?
Äh, bry er inte om mig. Jag sökte efter att skapat den här tråden. Hittade https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=6702
Är det någon som vet om det går att köpa något sådant här i sverige? Har hittat några från tyskland och storbrittanien, men inget som jag...
Det skall bara vara att köra en "enkel" återställning enligt https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=14162.
Du orkar inte söka alltså? https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=7452&page=15
Jag tog tjejens mobil och skickade 17 stycken sms till mig själv och samtliga kom fram inom några sekunder. Övertalade även min bror och syster...
Vet inte om jag får alla sms som skickas till mig. Om jag inte får dem så vet jag ju inte om att jag skulle få ett.. Får sno tjejens mobil och...
Det är väldigt enkelt egentligen. 1. Ladda hrm "dload.rar" och packa upp den til len mapp som heter "dload". 2. Kopiera mappen "dload" till...
Verkar inte vara helt fel faktiskt. Har dock inte hunnit utvärdera allting ännu. Fördelen var att man slapp kopiera in alla kontakter igen (som...
Tog en stund att göra en backup först, håller p åatt uppdatera firmware för tillfället. Återkommer med resultat om hur det verkar. Tror att det...
Fel av mig, det är tjejen på Tre som är långsam av sig och skickar två mail istället för ett. Här är själva filen för uppgraderingen....
Detta var det enda jag fick....
Nu har det hänt mer i "ärendet". Kolla in http://www.facebook.com/#!/3Sverige?v=wall&story_fbid=441302651186. Jag postar den länk de skickar (om...
Ja, blir det ingen uppdatering idag så lärde få in en reklamation av mig med begäran om en nyare och bättre telefon till samma pris. Skall bara...
nu så hände det saker.. "Den kommer läggas upp under dagen, återkommer när jag vet mer. MVh/Malin" Finns på...
Nix, Tre verkar inte vara så pigga på att svara på våra frågor. Der börjar dyka upp fler och fler frågor på deras Facebook-sida men dessa...
Jag får se hur jag gör. Om de inte tar allt för lång tid på sig tror jag att jag i alla fall skall testa den officiella uppdateringen för att se...
Det verkar som att Huawei faktiskt har gett med sig och 3 skall få in mjukvaran för testning den här veckan. Allt enligt deras kundservice på...
Reverterade tillbaka till original för tillfället bara för att kuna använda telefonen. Ska dock prova igen ikväll om tid finnes. :)
Saken är den att jag endast kan avsluta processen, inte vänta. :( Har inga appar, förutom de som finns förinstallerade på den ROm som används...
Tack för en mycket bra guide. Allt har fungerat utmärkt för mig med ett enda undantag. När jag försöker öppna "kontakter" eller vill ringa till...