Separera namn med ett kommatecken.
Står du för garantin då?
Hade jag gjort också... men det lossnade av diverse anledningar. Det är väl bättre att skita i att sätta på det när det är skräp?! Nu har jag...
Som monteras som standard ja. Så vad ville du ha sagt med det? Ta bort det så har du ingen garanti längre.
Telefonen är grym men skärmen är skräp! Hade ett displayskydd som blev förstört när jag hade den i en mobilhållare för cykel. Plasten fastnade och...
Lucka USB Som väntat har jag nu tappat bort USB-luckan. Den lilla klena plasflärpen gick av för ett tag sedan och luckan har varit lös sedan...
Upplever samma sak. Körde uppdateringen för nån vecka sedan och den har INTE tappat täckningen en enda gång sedan dess. Innan var det ett par...
1,5 dag är väl närmare sanningen och betydligt sämre än min gamla HTC som sagt.
Jag har rest runt lite i veckan och vid några tillfällen har jag tappat täckningen och telefonen verkar inte ha velat försöka koppla upp igen, så...
Skitkass jämfört med min HTC wildfire fastän den i specen ska ha bättre standby. Ska fippla lite mer med inställningarna men jag kan inte...
Jo det finns. JAg minns inte hur det såg ut i min HTC, det var dock förvillande eftersom jag tolkade det som att det var trådlösa nätverk och inte...
Nja... det hade jag kanske inte. Men det alternativet som fanns var 'använd trådlösa nätverk' och det tolkade jag just som trådlösa nätverk och...
Jag köpte en Xperia Go i förrgår och har väl inte hinna uppleva några problem med täckning än så länge. Jag har dock en annan fråga. Min förra...