Separera namn med ett kommatecken.
Fick också informationen om den 14e September. Mailade de som har hand om erbjudandet (den tyska e-post adressen) ca 2 veckor sedan utan att få...
Kan ju ta upp till 4 dagar så det kommer säkert :) Kommer det inte efter det kanske man kan höra med dem.
Fick min bekräftelse igår kväll på att jag kommer få Chromebooken 14 september från Asus, så ca 1,5 dag tog det från att jag registrerade...
Hämtade precis ut min som jag beställde 2 Augusti från Elgiganten med beräknad leverans den 24e, mysigt att få den två dagar tidigt men de...
Kan vara värt att ta kontakt med Elgiganten :) Jag och några andra från vad jag kan se i inläggen har försökt trycka på EG för att garantera att...
Inte säker faktiskt, har inte pratat med kundtjänsten utan jag såg bara texten "Din leverans är försenad, klicka här för att boka om din...
Samma här, däremot fick jag upp ett alternativ på min order om att boka om min leverans till ett nytt datum, 24 augusti.
Hej igen. Vill uppmana alla som köpt från EG att kolla upp er order i er profil! La precis märke till att i min order på Elgiganten hade min...
Köpte telefonen från Elgiganten för att ta del av erbjudandet kanske en timme eller så efter att de skrev på Asus hemsida att erbjudandet inte...
Jag ska kolla in det, tack för svar och tips! Jag ska inte hoppas på för mycket med andra ord, låga förväntningar som gäller! :)
Hej! Aldrig handlat Pixel tidigare och inte minst sagt genom fnac/Tyskland. För er med mer erfarenhet kring detta, såg att i Tyskland och vissa...
Kanske det men tänkte kanske att chanserna att mer ser detta ökar om jag postade en egen tråd här istället :P Tackar :)
Hej! Jag tror inte det här problemet har hänt någon annan (försökt hitta) och jag behöver lite akut-hjälp kan man säga. Jag skulle roota min...