Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Har kvar den, har inte lagt ut den på blocket eller Tradera ännu. En kille skulle eventuellt höra av sig i helgen, men om du finns i Malmö...
Tack för tipset! Jag har bara varit en väldigt lat försäljare ;)
Hej, har köpt den via tre så jag har inget vanligt "kvitto" på så sätt. Inget jag hittar iaf. Du får lita på att jag är ärlig :) Har haft den...
Bump. Finns kvar till 1000 kr. Lägger ut på blocket senare i veckan.
OK, ska vi säga 1000 kr då?
Telefonen finns kvar, inte såld ännu!
Ja, det är lite mer kräm än i hjälten, trots allt ;) Kristianstad, alltså...har du möjlighet att komma till Malmö på ngt sätt? Du kan PM'a om du...
Finns kvar ännu... ...har ett bud på 1000 kr. Ingen som kan tänka sig lägga 1300 kr?
Säljer min Desire som är ca. 1 år gammal. Den är låst till Tre, men det är väl inget problem för händiga människor ;) Har kvar förpackning +...
Har en vanlig Desire låst till 3, men kan nog tänka mig lägga lite emellan till en iphone4.
Har också haft samma 2 ggr ...jag fick bort det genom att gå in på Manage Applications->Running och slå ihjäl Dialer och/eller Dialer storage...
Har också klämt på iPhone4 och tycker den verkar riktigt bra och den ser lyxig ut...men jag måste hålla med om formfaktorn - det är nog den mest...
Kan bara instämma i hyllningskören till LauncherPro. Vill nästan gå så långt som att säga att den får hela telefonen att kännas snabbare...men det...
OK, jag lyckades (som några andra här) på andra försöket med NPS 1.4 (på winxp pro). Miniguide (inkl. omstart): 1) Installera NPS 1.4 (jag...