Separera namn med ett kommatecken.
Jag har nu gjort allt som står i min inte hackerkropps möjligheter till att lyckas få telefonen att OTA synka mina kontakter upp till SEs...
Snowstorm ser ju till att telefonen inte går ner i viloläge. Går det på något sätt att kringå det? eller göra om någon inställning?
Jag sitter här med min Arc och vill inte behöva kolla ut genom fönstret för att se vad det är för väder. Just nu har jag YRs men funderar på om...
Jag trodde det skulle gälla X10i också. Men inte mini, mini pro och x8
Väldigt OT... Varför köpa en X10 förra veckan? Men visst, nu med utlovade uppdateringar och bootloader nyheten så är det säkert ett bra köp.
Tele2 event personal som jag träffade, försökte först visa xperia Neo och säga att det var xperia arc. Sen försökte de säga att Arcen inte...
Kanske de haft problem med batteriet också? Som de på Feber? (Högst otroligt att det skulle påverka testet) Men det är ju möjligt.
Om man läser kommentarerna på Engadget så får man en härlig insikt i hur det är med Engadgets objektivitet ibland. Samt att det verkar som han...
Just nu sitter jag dock på en k530i, som inte internet funkar på. Men pc suite funkar bra med den. Och jag har alla kontakter i Windows Kontakter...
Det låter ju perfekt. Jag ska synka den med mina kontakter på datorn från mitt SE PC Suite, är det lika bra att ladda den via USBn i datorn,...
Jag kommer få min telefon inom de närmsta dagarna. Och att dömma av era svar här så ska de flesta ladda den det första ni gör. Finns det någon...
Min polare som jobbar på Expert fick in en låda med ungerfär 30 blå arc idag. Så köpa direkt i butik ska nog inte vara så svårt. Priset för den...
Det måste betyda att Dustin och TPH inte har ett svenskt paket.
här kan du se det mesta som följer med i det svenska packetet....
Sådär, då har jag lagt undan min Blå olåsta Arc på expert. Surt bara att man ligger sjuk i föräldrahemmet och behöver ta sig några timmar för att...
Den jag la undan idag på Expert ska inneha exakt det som finns med på bilderna i den där blocketannonsen.