Separera namn med ett kommatecken.
Halebop meddelade tidigare i veckan att en leverans skulle komma in i slutet på denna veckan. Hoppas på en notis i PostNord appen imorgon.
10995 1-3 dagars leverans gray S/M
Nog var det några lyckliga här som norpade en Ultra från Halebop? Hoppas leveranstiden stämmer, 1-3 dagar stod det.
Har också försökt få reda på det, fått samma svar att de inte kan se plats i kön
Någon aning om tid för nästa leverans?
Kul! 12e här också.. undra hur lång tid det kan ta
Känns så jäkla oseriöst från halebops sida… är det för att de klantade till det med rabatten, att den egentligen inte skulle fungerat?
Jag har tänkt köpa ett titanband, verkar finnas några olika. Någon som vet ett bra märke?
Tiden jag såg klockan hos halebop, fanns endast trail loop, inga andra band. Tidigare i tråden sades det att AliExpress banden skulle vara bra?
Jag kunde endast välja avbetalning, kunde ni betala hela summan direkt? Hos halebop Edit: ser nu att det står engångsbetalning i appen så vi får...
Ja alltså 2023 känns långt, hört att det tagit cirka 1 vecka från apples egen hemsida
Jäkla snyggt band! Var helt inne på att skaffa något titan men detta ser trevligt ut, vad är det för märke?
Vad i helvete! Jag la ju också min beställning i söndags men min lur verkar inte ens ha kommit till Sverige... Åt helvete med DHL express
Tror också det Patts även om jag inte fått telefonen ännu. Har dock varit skickad sedan tidig tisdag morgon så borde ju komma idag. Hur snabbt...
Köpte en sådan bundle med 5st USB-C kablar från Orzly på Amazon.uk. Hoppas de blir bra.
Fick löst det där med invite så nu blev det en OP2 med bambu och tempered glass :) Blir att inhandla en hög USB-C här också nu
Hoppas de kommer fram till 13k på listan snart, vill också få invite :(
Fan vad avundsjuk jag blir då.. Vad hade du för plats på listan då?