Separera namn med ett kommatecken.
För att det är mänskligt att fela [emoji39]
Gör något åt den tanken då...
Låter faktiskt som om din låntagare skulle behöva Lyxfällan. [emoji53] Äh, ta och tuffa till dig nu! Det är bara en liten förkylning [emoji13]...
Din ekonomi måste ju din låntagare ta hänsyn till, menar jag. Dessutom måste h*n lära sig att ständigt låna pengar inte löser ett skit på lång...
Aldrig sett det där på min M8.
Ljug då. Skyll på att du har mindre cash än förr.
Jaha men den har ju inte funnits till M8 vad jag minns [emoji53]
Kan du inte springa till grannen och be om skjuts till veterinären?
*lugnt Mvh, språkpolisen [emoji8]
Ikväll var hockeyn roligare [emoji39]
Tänker du möjligtvis på dubbelfoto? Den funktionen är lite ändrad nu men förut var ena kameran en liten ruta placerad i den andra kamerans ruta....
Jo det var Comviq. Fast hon skulle byta till Tele2 så det var väl därför [emoji5]
Måste ha ändrats nyligen? En kompis fick massa hjälp med sitt Comviq-abonnemang i en Tele2-butik förra året.
Comviq/Tele2 spelar ingen roll [emoji39]
Gå in i en Tele2-butik och erkänn tabben, var lite extra trevlig och tindra med ögonen så får du nog ett nytt nanokort [emoji5] Funkade för mig...
Hahahaha älskar den!!
Jojomänsan mansförkylningar, det var en sådan som ex-exet led svårt av när han ringde mig och gnällde att han hade 38 graders feber och hade inget...
Eller så kan man sluta gnälla och bara låta förkylningen ha sin gång, eller nej sorry! Glömde att ni är stora starka och jättetuffa män!!!...
Det var bättre [emoji4] Så tyskarnas 3 poäng mot Sveriges 8 betyder att de inte har ngn chans?
Jag går inte in på fulsidor...
Ha! Sverige-Tyskland imorgon. Ex-exet är halvtysk och psykade mig via sms nu ikväll, och när Tyskland spelade mot Kanada psykade jag honom,...
Känns som om de få gånger som jag faktiskt engagerar mig i en landslagsmatch, hockey eller fotboll, då går det as för Sverige.
Fan. Hockey är ju trist.
Äh helvete också [emoji35]
Men sätt på teven då [emoji5]
Tv. Pallar inte sätta på datorn. Ligger för långt bort... [emoji29]
Så länge som Sverige kvitterar så är det ju intressant [emoji39] Kanada som krossade Tyskland med typ 11-0 ska krossas av Sverige nu tycker jag.
Just nu blev det ju trist...
Yes faktiskt [emoji5]
Den där jävla stunden på bussen hem när man bara vill sitta och halvsova med hörlurarna på efter att ha jobbat med jobbiga turistjävlar på...
Tveksamt... Hon är ju född -51... Hmm, undrar om hon ljuger eller bara minns fel. Ptjae, jag sätter ju på mig bältet direkt så jag får väl utöva...
Fortfarande inte hört talas om det. Den funktionen fanns nog inte på M8.
Samma i Karlstad [emoji21] Inte en jävel vet vad högerregeln är, ingen använder blinkers, och ingen håller 30 i stadskärnan förutom nyare förare...
Fan vad man hatar tjejens familj i "Million dollar per baby".
De flesta sköter sig faktiskt, hotellgäster är mer försynta än vad man förväntar sig. Men de som missköter sig gör det ju rejält. De röker inne,...
Nä tack o lov. Nix, ett mycket trevligare hotell [emoji2]
Det är en av mina arbetsuppgifter [emoji5] Är städare, bagare, receptionist, alltiallo.
Bakade en sockerkaka med kanel och äpplen i innan jag gick hem från jobbet igår. Den var rykande het när jag gick så jag hann inte provsmaka den,...
Oooh snap!! [emoji12]
[IMG] Ännu en sak för cupcakes att fixa [emoji13]