Separera namn med ett kommatecken.
Suck... Du vet inte vad du pratar om, enda anledningen till att den fick Tegra 2 är att det den enda plattformen som Honeycomb stödjer, ingen...
spelar sällan spel, vill bara ha rappt ui. Tycker fortfarande att GPUn är klen. håller med om att det tar 6 månader. Sen kommer det något bättre,...
Hur tänker du nu? nexus Prime görs ju av samsung.
När kom sgs2 ut? Är det ok att släppa en mobil så pass långt efter med ungefär lika snabb CPU samt sämre gpu? Jag tycker verkligen inte det....
Mitt största problem är nog med storleken, jag vet inte hur ni går klädda men det är knappt att en Nexus One får plats bra i mina kläder. Kör ni...
Jag sammanfattar alla rykten som finns och i mina ögon så ser det inte så himla vasst ut. Halvseg SOC, seg GPU, gigantisk mobil, stor döyta under...
Lite att hålla i är bra ja, det vi har sett på bilder hittills? Är inte lite... Det är MYCKET. Jag tycker inte att en iphone är bättre. Även om...
Googla lite så får du se. Man hann inte få med många av de stora förändringarna som skulle varit med i ICS och eftersom man har en tidspress på...
När jag håller min i landskapsläge så nuddar jag ingenstans på skärmsidan, utan bara på kanterna och baksidan. Men vad är vitsen med att ha...
Nej, det är pins till en docka, Nexus one har samma...
Sen vad är det för text? "Something BIG is coming". That´s what she said...
Tyvärr så verkar det som att bilderna som läckt tidigare stämmer... :( Då har vi alltså en svag omap 4460 med gammal gpu. En plastig och glansig...
Vad är det för "vass" skit som sticker ut från kanterna? Trodde först att det var mobilen och då ser den EXTREMT böjd ut. Nu ser det dock bättre...
Enligt de bilder som läckt så är den extremt glansig och plastig samt att trots att den saknar knappar på framsidan så hade den en stor fet döyta...
Fel och fel. 1. Den ska ha 1,5 Ghz dual core. 2. Det är inte tillräckligt om "referensluren" skulle ha samma hårdvara som en mobil som kom för...
Ska vara samma Kameramodul som sitter i Arc och Neo. Det är Sony som levererar den.
Ok,så om ifån 4 iPad 1 var identiska så är denna fortfarande 50% bättre... Snabbare än nexus prime på allt...
Länk?
hur kan folk fortfarande inte veta att den blir 4,65 tum?! Varit känt rätt länge nu.
Iphone 4s fick en A5 rakt av, samma gpu. Som är dubbelt så snabb som Mali 400 i sgs2. Nu får dom fan ta i lite med nexusen.
Enligt bilderna som läckt så verkar den ha världens döyta längst ner ändå, så räkna inte med att kunna få ner den i fickan på ett par normala...
Vet inte, nexus primenser sämre och sämre ut. Så kör på en galaxy.
Tror inte det, inte en vecka innan presentation plus att det som står på skärmen säger att det är en 4,6 tums skärm. Så vi får nog räkna med att...
Håller med, vad är det för vits med att flytta upp knapparna till skärmen om man ändå inte använder ytan där knapparna var? Då får man en mindre...
Vart får ni 4,3 ifrån? Står 4,6 i artikeln. Synd, är lite för stort, även utan fysiska knappar.
Blir det mot alla odds en iPhone 5 som släpps idag med ny design så köper jag en sådan. Annars får man se vad det blir för nexus veckan efter....
"Sen så finns det ingen kommande Android telefon som har bättre specs iaf närmaste 3-4 månaderna och man kan nog inte förvänta sig mer tid än så...
Fast nu kom väl Nexus innan desire och inte 6 månader efter som i fallet med sgs2 och Nexus3. Nej, fy. Nu tappade jag helt lusten för Nexusen,...
Är omap gpun verkligen så gammal? Låter helt idiotiskt att stoppa i en sådan soc? Hur står den sig mot t ex sgs2 gpu? Edit: Enligt detta test så...
Ok, låter ju helt värdelöst i så fall. Tappade jag halvt sugen på att skaffa en Nexus 3.
Har jag svårt att tro att de gör, halverar gpun, då blir den sämre än sgs2.
Hur står sig denna omap mot t ex exynos? för och nackdelar? Brutal batteritid vore uppskattat. :) Edit: hittade detta om omap 4460, massa teknisk...
Det heter hög eller låg kvalitet. Inte bra eller dålig...
Om du nu har fått så bra omdömen från företag och privatpersoner, varför pratar du inte med dem då?
Någon som vet hur det ligger till med detta inför ICS? Läst en massa om att Google har flyttat fram "de stora" nyheterna i ICS till Jellybean...
Åhhhh varför är det så dött?!?!
De flesta rykten just nu säger att det inte blir en femma, bara en 4gs. Let’s talk Tuesday: iPhones, iPods, and more | 9to5Mac | Apple...
Dubbla priset blir det inte, blir nog samma priser som idag. så 2-3k mer.
Du nämde ju själv lite rykten, så helt vattentätt är det inte direkt. Jag var lite intresserad av en femma förut, men då får de ta i lite med...
Vet du ens att det var den? Kan väl lika gärna ha varit dendär SGS2 LTE HD Luren de släppte nyss?