Separera namn med ett kommatecken.
http://www.youtube.com/watch?v=r-Wy354mdQI&feature=player_embedded En video av en av mina favoriter, Jon Rettinger på TechnoBuffalo :cool:...
Snarare lysande, eller ja för oss som har det som ett visst medium för s.k. business! :cool:
Ja j*vlar du :P Ibland är man inte vaken, satt och jobbade samtidigt och det rörde ihop sig med multipla trådar också ;)
Då tar jag mig friheten då ;) 6/10, jag skulle inte kunna ha det så av både privata och arbetshänseenden ;) För det första skulle flickvännen...
Ser faktiskt ut som riktigt trevliga ändringar och tillägg måste man säga!
dock så ser ärligt talat det mesta sågott som likadannt ut, minimalistiskt och nån flashig bakgrund eller nån halvnaken babe. seen it!
Det enda skämtet här är du! Sony Ericsson har TYDLIGT gått ut med att detta är den android upplevelse som dem väljer att leverera, don't like it?...
http://www.netimes.com/shop/resin-soft-jelly-case-for-sony-ericsson-xperia-arc-x12-duotone-p-3170.html?cPath=70_797 har detta, och det sitter...
edit - failpost!
Kör också ''dubbelt'' men känsligheten i skärmen är kalas ändå! så känner att det kan vara värt att inte repa det s.k. ''splitterskyddet'' som...
Du kan nog köpa bra mycket bättre och BILLIGARE från www.netimes.com Att köpa skal i butiker här i Sverige är inget annat än en rip-off ärligt talat.
Varför? Så gott som alla använder ju minimalistic text, simi clock eller snowstorm ändå :p
Många har problem med batteritiden i 2.3.2 så det kan väl knappast bli sämre för dem? :p (jag själv är inte drabbad). Dessutom är ju versionen...
Den mest troliga spekulationen är att det beror på androidversionen, så hang in there, en buggfix kommer att komma inom inte allt för lång tid.
Lägga den i fontchanger mappen?
https://market.android.com/details?id=com.martino2k6.fontchangerlite&feature=search_result
ring google och be dem fixa detta då :cool:
Vad jag vet finns inte xRecovery för Arc ännu!
Det beror på flera saker. 1. Vilket operativ din dator har (Windows vs. Os X vs. Linux *valfri variant*). 2. Vad det sitter för komponenter i...
http://www.phonedog.com/2011/05/14/sony-ericsson-xperia-arc-review-by-darren/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+phoned...
Det är ju bara kopiera från telefonboken till SIM ? :S
Plast är plast, och aluminium är aluminium. Det är så det är - vill man ha lägre vikt osv. så kör man plast Vill man ha känslan av att luren ska...
Ja det är mycket som bidrar till en bättre/sämre batteritid, och live wallpapers är en av dem sakerna som bidrar till sämre - jag förstår ärligt...
Nej det förklarar det kanske inte på det sättet du vill, men det är i grund och botten Googles fel... Tycker också att det är kasst att det är...
nej
fast vad har man för nytta av 720p på en netbook med en minimal skärm ärligt talat? man behöver ju c:a 32'' för att kunna dra nytta av 720p eller...
NEJ och åter NEJ!
Skulle nog vilja påstå att det är den bästa klienten för HD-video till PC och Mac....Har inte upplevt så smärtfritt resultat med någon annan...
''Problemet'' är inte något du kan skylla direkt på Sony Ericsson, det är så som google har valt att göra med E-mail klienten.
Well...Har du ens 3G täckning? Har du ett E uppe i statusbaren t.ex. så har du inte bättre täckning där du är och då kommer det gå slött som in i...
Samma för mig, eller har 4 sidor fulla, inga som helst lagg... Men dem som skriker högst och mest är dem som man lägger märke till ;)
För mig har det varit så, den startar inte den vanliga kameraprocessen utan bara Vignette!
Eller samma med Better Cut :P föredrar Better cut själv.
Samsung har eget UI HTC har eget UI LG har eget UI Motorola har eget UI Nexus serien är till för stock...Det är ju lixom inte så svårt att...
Jag tror absolut inte att dem kommer göra som med 2.1 till X10:an utan dem kommer hålla sig topp 2 med releasen av ICS, det är helt enkelt vad jag...
Skaffa vignette! Då slipper du det problemet ;) Och får mängder med schyssta effekter!
Hehe, ja det bör ju dra mindre med tanke på att du inte behöver streama ner musik eller hur? Den pushar ju data till dig konstant och det är en...
Svar: Nej Använde musikspelaren till och från ett jobb igår, restid på 2 timmar, procent som batteriet sänkts med: 3% kan säkert variera,...
Precis! Resin Soft Jelly Duo modellen verkar inte ''skråmas'' så lätt dock! I'll just leave it at that :p
Sony Ericsson har ju sagt att man skulle vara bland dem allra första ut med kommande android version efter gingerbread och då sitter jag här...