Separera namn med ett kommatecken.
Aldrig testat WP7, men det verkar jävligt bra, snyggt är det dessutom. Känns lite som en kompromiss mellan iOS och Android, det tycker jag är...
Ta den! ;D Mobilen ligger på Posten nu, redo att hämtas ut sedan :D Tack så mycket The Phone house :)
Någon som vet om det följer med microsim när man förlängt abonnemanget hos The Phone House?
Att du får betala för det du ringt för. Gissar att de delar 349/30 sen summan av det x antal dagar du använt abonnemanget. Dvvs, du får betala...
Prata med Tele2, du kanske får någon snäll säljare. Säg att du funderar på att ta 3:s erbjudande, då måste de nästan ge dig något bra erbjudande...
(Från Tele2) Om försöker förlänga ditt mobilabonnemang på tele2.se och får meddelande att det inte är tillåtet beror det troligast på att...
Kommer aldrig använda Telenor igen, min kompis har deras mobila bredband, man ska vara glad om man kommer upp i 1-2 mbit i centrala Göteborg, med...
Ditt abb förlängs väl direkt, men telefonen skickas ju när den finns i lager?
Mailade precis, kan ju inte skada liksom :)
Jaha, ja! Förstår vad du menar, fick själv betala 250 till 3 för hade också ett sånt riktigt gammalt sim-kort från 2004, där chippet är gigantiskt!
Frågade Telia på Twitter om den finns i Göteborg, hoppas hoppas hoppas :D
http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/tillbehor-till-surfplattor/ipad/ovriga-tillbehor/stans-for-micro-sim-p35093 Om du inte...
Yes, nu är den skickad enligt Posten i alla fall, står dock att den behandlas på TPH hemsida :o Aja, på måndag är jag en glad kille :)
Hoppas The Phone House skickar min order idag, annars blir jag riktigt besviken :/
Fan vad najs! Synd att jag hann förlänga mitt abonnemang innan detta :/
Beställde vit Xperia S med förlängning igår på TPH, den har inte skickats än så får väl den på måndag-tisdag :/
Yes, abonnemanget blir inte ett kontantkort efter bindningstidens slut :)
Kontantkortet blir inte ett abonnemang efter tiden är slut, utan du har samma abonnemang kvar, dock så har du rätten att säga upp det, tror...
Du kan beställa micro-sim på Tele2:s hemsida :) Tele2:s kundtjänst verkar ju inte vara allt för kunniga haha :)
Hur är batteritiden?
Du kan säkert ordna något med The Phone House, ring och fråga vetja!
Jag har mindre än sex månader kvar på mitt abb, kan jag förlänga det med 3Total?
Exakt! När alla andra operatörer sitter med sina GSM-nät som täcker stora delar av Sverige, och deras 3G-nät täcker vissa delar så sitter 3 med...
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/laddare/universal/netonnet-mp-01mobilepower/152580.4520/ Sån ska jag köpa när jag...
Varit 3kund sedan 2004, kan säga att nätet är mycket bättre nu än det varit tidigare. Har visserligen aldrig haft direkta problem med nätet hos 3,...
Fast i detta fallet är det ju ett abonnemang där mobilen ingår, dvs jag tror den börjar gälla direkt när du fått abonnemanget.
Har du laddat ner ringsignalen via en app?
Yes, det är sant Hi3G Access är för Sverige och Danmark :) Dock så fungerade det erbjudandet över alla 3-länder, lite tråkigt att de tagit bort...
Exakt! 40% av Investor AB och 60% av Hutchison Whampoa :) Detta gäller då för Sverige, i andra länder är det andra investerare tillsammans med HW.
Nja, snarare är det väll att de inte hittade någon investerare. 3Sweden ägs t.ex. 40% av Investor, resterande 60% ägs av moderbolaget W(något) 3G.
http://www.mobil.se/nyheter/tre-och-telia-vinnare-i-tackningstestet-1.491367.html Mobils täckningstest 2011
De tjänar väl högre än försäljarna på 3, per sålt abonnemang, dock att viss del går till företaget och viss del till försäljarna skulle jag gissa...
Vill man inte betala är Tinyshark till Android ett bra alternativ, gratis dessutom. Finns på Market (Google Play -.-) Update: 3 Sverige svarade...
Ja, bara du är kund hos 3 så ska allt gå bra. Det kvittar vart du tecknat abonnemanget, bara du är kund.
Yes det är sant, eftersom mobiloperatörerna bygger själva i storstäderna, sedan tillsammans utanför. Men skillnaden är ju väldigt stor, har aldrig...
Nej, det är en gräns för när 3 KAN sänka din hastighet, för att inte överbelasta nätet. Men jag har varit över min gräns flera gånger, jag har...
300-numret. Försäljningsavdelningen dvs :)
Fast köper man via Phonehouse får man ju betala aktiveringsavgift på 250 kr också, det slipper man via 3.
De tog bort 4 månader, så jag hade 3 månader kvar för att de har 3 månader som krav att förlänga abonnemang. :)
Jag har varit sedan 2004, har inte direkt frågat om "förmåner" men fick förlänga mitt abb 7 månader innan bindningstidens slut för min mobil gick...