Separera namn med ett kommatecken.
Intresserad av en Oneplus one, helst en 64gb. Måste vara i fint skick, klarar inte av revor eller jack. Kvitto är ett krav! köper även på...
tack för omdömet!
intressant! vilken färg? mvh
iPhone 6 Plus kan vara intressant dock minst 64gb
Taget! Pmar
Den vart såld för nån timme sedan. Trevlig helg!
Tack för tipset! Ligger där med nu för 3. Men swedroidare ger jag gärna lite bättre pris:)
Helgpris 6000:-
Helgpris 2500
Tyvärr inte. Har en iphone 6 128 och en 6 plus 16....
Tycker faktiskt att batteriet börjar på att bli riktigt bra! [ATTACH] [ATTACH]
Säljes då jag har för många lurar. Grymt bra skick, glas skärmskydd sen dag ett. Inköpt på webhallen 17 dec 2014. Komplett med kvitto kartong...
Säljer min S6a då jag sitter med för många lurar för tillfället. Komplett med kvitto kartong tillbehör osv. Kvitto från komplett.se Sitter ett...
Nu är den prissänkt till 6300:-
Nu är den prissänkt till 2800:-
Tyvärr inte @Ascii
Vad är det för iPhone 6 Plus du har?
Prisbump 3000:- ink frakt
Tack så mycket för ett jäkligt bra tips. Simpelt att ställa in dessutom!
Pris/bild bump
Hehe ah:) Kom dock en del uppdateringar i playstore som påverkade appdrawen och låsskärmen etc. Utan teman.
Fel av mig. Var helt bombsäker då det hände en del med utseendet. [ATTACH]
Som rubriken lyder, uppdatera och njut!
Fråga mig om en vecka igen så har det garanterat vänt....
Bra fråga! Ogillar touchwiz även om det faktiskt var riktigt bra på denna telefon. Fantastisk skärm och grym kamera. Dock köpte jag en M8 här på...
.
Jo den borde ju funka kan man tycka. Faktiskt jävligt nöjd, älskar byggkvaliteten i den. Funderar på att slänga ut min s6a på köp & sälj
Fan va drygt! Hoppas den nya funkar perfekt! Själv så kör jag din m8a nu.
Synd, men stör mig mest på kvällarna.
Någon som hittat om man kan stänga av ljuset på knapparna?
Känner mig nöjd med batteriet. Den extremt bra skärmen får gärna dra lite mer ström så enkelt är det. [ATTACH] [ATTACH]
Felpost
Tråd kan låsas. Affär gjord med 220volt, snabbt och smidigt. Trevlig kväll på er
Hmm. Hur verkar batteritiden på den?
Tar den gärna för 400 [emoji3]
Tack men nej tack :) behöver få mitt begär stillat ikväll
Tyvärr inte skriver på en nu [emoji55]
I know! Hanseman köpte sin n6a av mig:) redan kikat på din annons och det kittlar lite i mig...
Miss av mig ink frakt. Mvh