Separera namn med ett kommatecken.
Hej, jag är ute efter något som kan ladda ett eller flera batterier samtidigt till Xcover Pro batterier. Dvs att ladda batteriet utan att det...
Hej, har sökt lite på webben men hittar inget exakt svar. Jag är ute efter en simkorts-lucka till en iPhone xs, jag har tillgång till ett par...
Hej, jag är trött på att vi aldrig får en svensk version av Bixby Voice och att många av mina blåtandsprylar prioriterar Bixby över Google. Jag...
Hej, jag jobbar med att sälja IT och telefoni till företag, och förmedlar därav en hel del äppeltelefoner. Jag har nu på senaste tid vid...
Hej, Jag hjälper en bekant med ett problem som jag inte stött på tidigare, när han skickar ett sms till mig och även andra så blir de emojis han...
Hej, Jag har stött på ett märkligt fel när jag försöker felsöka en telefon. Det visar sig att denna iPhone 8 ger av sig ett ljud ibland under...
Hej, det är så att jag håller på att hjälpa en utav mina företagskunder att låsa upp sina mobila bredband, dessa är låsta till telia. Huawei...
Hej och hallå. Nu är det dags att göra sig av med min Huawei P20 Pro av anledning att jag ska skaffa mig en Samsung Galaxy Watch och vill därav...
Hallå Swedroid. Jag har lyckats tappat bort mina USB-C hörlurar som medföljde när jag köpte min Huawei. Då telefonen inte har ett 3,5mm uttag för...
Hej, jag såg en bekant spela pokémon på sin android och vart fruktansvärt avundsjuk. Har ni några tips på en emulator som helst finns på Play...
Hallå där lite klokare swedroidare. Sitter och ska beställa in Micro-SD kort till min butik, dessvärre har jag ju upptäckt att det finns en hel...