Separera namn med ett kommatecken.
Och jag har inte heller den ? Har letat efter olika lösningar men inte hittat ngn som inte involverar root !? /K
Ja jag misstänker också det tyvärr - eftersom till och med bootloggan hoppar (dvs innan telefonen ens har bootat) Men en "ny" skärm eller...
Jag har en Htc Magic med cyanogenmod6. Den har funkat bra i ca 1 år med Android 1.5, och i 2 mån med Cyanogenmod6 (FroYo) Men nu när jag skulle...
Ok tack. Jag misstänkte ngt sådant, tyckte dock INTE det var solklart vilken version CM6an var för, och jag försökte vara mkt noggran, läste...
Denna giode här på swedroid använder jag: https://swedroid.se/wiki/index.php?title=Flasha/Roota_HTC_Magic_%28Windows%29 Det funkade iaf nu...
Citattecknen nedan skall inte skrivas in: -Klicka på "Start" i windows - Välj "kör" i XP/Vista eller "sök"i W7 - Skriv "cmd" - då får du ett...
Kör enligt guiden: Pushar ROM en som Zip fil Kör fastboot med RA-sapphire-1.7.0 I Fastboot så kör jag först "Wipe data - factory reset" Och...
Funkar inte alls Hmm, vad kan jag göra för fel tro ? Har provat både CM 6.0.0 stable och 5.08 - ingen funkar på min HTC MAgic 32A Den...